Pegawai Agama Tanya Ada Apa-Apa Masalah Dengan Keluarga Mentua Ke? Kat Situ Isteri Dah Mula Syak Sesuatu

Wanita bernama Siti Rohayu Ibrahim pernah tular beberapa kali sebelum ini.

Kisahnya pernah menghiasi akhbar terkenal tanah air. Kegigihannya yang setia menjaga suami Muhamad Ridhwan Mohd Zaki yang terlantar di hospital telah menjentik hati ramai.

Berkat doa, suaminya yang k0ma akibat n4has jalan raya beberapa lalu akhirnya sedar dari ‘lena’. Namun, ingatannya tidak lagi seperti dulu.

Kesetiaan wanita yang mesra dipanggil Umy ini sebenarnya paling menyentuh hati ramai.

Dia tidak berganjak menyintai suami meskipun menyedari suaminya tidak seperti dahulu, sehinggalah hari ujian hebat datang menduga.

Dakwa diftnah berkhaIwat

Menerusi satu posting di Facebook, Umy mendakwa dirinya telah menjadi mngsa ftnah berkhaIwat dalam rumah sendiri.

Menurut Umy beliau ditngkap khaIwat ketika berada didalam bilik bersama suami dan anak-anak pada pukul 11 malam tadi, ketika pihak pejabat agama datang.

Dahsyat permainan mereka. Aku ditangkap khalwat ketika aku ada di dalam bilik bersama suami dan anak-anak pada pukul 11 malam tadi. Pihak jabatan agama datang dalam rumah aku. Ada kakak dan anak-anaknya dan juga anak angkat keluarga kami lelaki yang belum berkahwin lagi.

Walaupun aku bersama suami tetap kena sebab ada orang bukan darah daging tinggal 1 rumah. Ada suami tetapi suami tak normal katanya. Allahu, kami semua kena pergi pejabat agama dan baru dijamin oleh mak Umy. Tadi hanya tinggal Aby dan anak-anak sahaja.

Kata Umy, pegawai agama terpaksa membawa mereka ke pejabat agama meskipun berasa kasihan kerana ada orang membuat laporan.Umy akhirnya dibebaskan selepas dijamin oleh ibu kandungnya.

Dalam pada itu, menerusi posting terbaru, Umy seakan cuba memberitahu siapa dalang sebenar yang cuba membuat ftnah terhadap dirinya yang ada kaitan dengan keluarga suaminya.

Keluarga suami tiba-tiba sampai waktu kena tngkap

Umy memberitahu selepas ditngkap, pegawai agama bertanya sekiranya beliau ada apa-apa masalah dengan keluarga mentua.” Sampai di bilik siasatan, pegawai tanya awk ada apa-apa masalah ke dengan keluarga mentua.

” Pegawai juga tanya keluarga mentua lepas tangan atau tidak dalam soal menjaga Aby..kat situ saya sudah syak.” Sampailah waktu saya nak van, saya dapat panggilan dari mak saya bagitau keluarga Aby datang ke rumah tanpa bercakap dengan sesiapa, terus masuk ke bilik bercakap dengan Aby.

” Dia ajak Aby balik..masa tu mak saya dan mak sedara saya dengar dia bertanya tentang duit insurans dan Aby hanya menjawab tentang COVlD..” dedah Umy

Berikut ‘posting’ terdahulu Umy;

Ingatkan lepas pada kejadian keluarga mereka buat akaun fake tu terus diam, Rupa-rupanya sedang merancang sesuatu buat akaun fake yang disampaikan, burukkan aku, buat cerita pasal kesihatan Aby. Bukti pasal FB fake tu semua ada, ingatkan dah malu dan serik. Rupanya lebih dahsyat lagi. Cepat diaorang sampai masa aku kena tangkap tadi. Aku naik van terus diorang sampai. Bertahun-tahun tak datang jenguk, duit 1 sen pun tak pernah hulur alih-alih datang ketika aku ditangkap khalwat.

Datang pula ajak Aby balik, lepas tu sibuk tanya pasal insurans sebab kalian tahu duit itu tak lama lagi akan dapat. Kau ingat Aby nak ikut ke? Dia pun reti siapa yang jaga selama ini. Kali ini walaupun Aby tak nak ikut kalian, bila aku mula failkan penceraian, korang dipersilakan datang ambil Aby. Aku tak nak apa-apa, aku tak nak tengok muka kalian. Kau ambil lah. Aku cuma nak ketenangan bersama anak-anak akau. Biar aku mula hidup baru.

Posting awal Umy

Posting kedua Ayu;

Limauais/Hiburan Media Terkini

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*