J4tuh Telungkup & Reb4h Tiba Tiba, Wanita lni ‘Pergi’ Selamanya Semasa Buat ‘Live’ Memasak

Kem4tian boleh terjadi bila-bila masa dan di mana sahaja. Ia merupakan suatu kepastian dari Tuhan yang memang akan dialami oleh setiap manusia di muka bumi ini.

Begitulah seperti kejadian tidak disangka yang berlaku di negara jiran, ThaiIand ini.

Baru-baru ini, negara ThaiIand dikejutkan dengan berita seorang wanlta yang telah dilaporkan m4ut ketika sedang membuat ‘live’ memasak.

Menerusi video yang dikongsi oleh seorang pengguna TikTok yang dikenali sebagai Shinta, wanlta Thailand tersebut kelihatan gembira saat berkongsi resepi masakannya dengan para penonton.

Gembira berkongsi resepi dengan penonton

Baru mula masak, tiba-tiba j4tuh terlungkup dan reb4h atas lantai

Bagaimanapun, di pertengahan video wanlta itu tiba-tiba ja.tuh terlungkup dan rebah ke lantai sambil kakinya dilihat  terke.tar-ketar seperti keke.jangan atau terkena str0k.

Tidak lama kemudian, salah seorang ahli keluarganya menyedari kejadian tersebut dan menarik badan wanlta itu serta menutup siaran berkenaan.

Namun, video ‘live’ tersebut telah menjadi tuIar di serata media s0sial. Malah, kisahnya itu telah mendapat liputan media di Thailand dan dia disahkan mennggaI du.nia di tempat kejadian.

Kem4tian dipercayai akibat ser4ngan jan.tung

Difahamkan lagi, menerusi laporan lain melalui portal Stickboy B4ngkok, wanlta berusia 40 tahun itu dikenali sebagai Cik Pimporn dan telah lama mende.rita penyakit kelainan jan.tung.

Punca kematiannya dipercayai akibat serangan jantung.

Sumber/Kredit: StickBoy Bangkok, TikTok Shinta via Borakdaily

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*