ᴘɪʟᴜɴʏᴀ… Lagi 2 Bulan Bakal Timang Anak Sulung, Isteri ꜱᴇᴅɪʜ ꜱᴜᴀᴍɪ ᴅɪᴊᴇᴍᴘᴜᴛ Ilahi…

Setiap pasangan yang sudah berkahwin pasti tidak sabar menanti kehadiran cahaya mata sebagai penyeri rumah tangga.

Tetapi lain pula dengan nasib yang dilalui oleh bakal ibu ini apabila keterujaannya menyambut cahaya mata sulung bertvkar menjadi satu momen ꜱᴇᴅɪʜ apabila si suami telah ᴘᴇʀɢɪ dijemput ɪʟᴀʜɪ.

Suami ᴘᴇʀɢɪ menghadap ɪʟᴀʜɪ

Foto: Facebook Ieqa Muhammad

Seorang wanita yang dikenali dengan nama Ieqa Muhammad ada memuat naik beberapa posting di Facebook dengan meIuahkan rasa ꜱᴇᴅɪʜ dan ᴛᴇʀᴋɪɪᴀɴ atas pemerg1an suami tercinta, Mohamad Shirhan. ᴀʀᴡᴀʜ dipercayai ᴍᴇɴɪɴɢɢᴀʟ ᴅᴜɴɪᴀ pada 2 Mac 2021 akibat ᴍᴀꜱᴀʟᴀʜ ᴀꜱᴍᴀ

Ieqa yang sedang ꜱᴀʀᴀᴛ ʜᴀᴍɪʟ tujuh bulan ini mengakui sangat ᴛᴇʀᴋᴇᴊᴜᴛ dengan berita tersebut. Walaupun berat untuk ditelan tetapi dia reda dengan ᴅᴜɢᴀᴀɴ dan takdir yang diberikan kepadanya itu.

Berehatlah abang. Abang terlalu penat atas dunia ni. ᴛɪᴀᴅᴀ lagi bila masuk malam berebut handphone dengan saya. Awak nak main game, saya nak promote. ᴛɪᴀᴅᴀ lagi perkataan ‘Iapar’ even awak dah kenyang time tu.

Isteri pulang ke Kelantan

Foto: Facebook Ieqa Muhammad

Difahamkan, usia perkahwinan ᴘᴀꜱᴀɴɢᴀɴ ini baru sahaja mencecah 9 bulan. Meskipun begitu wanita ini masih berterima kasih kepada ᴀʀᴡᴀʜ suaminya kerana telah menjaga dan melayannya dengan begitu baik.

Bercerita dengan lebih lanjut, Ieqa memberitahu pada 6 Mac 2021 dia mengambil keputusan untuk berplndah dari rumah sewa mereka dan pulang ke rumah keluarganya yang terletak di Kelantan.

Urusan awak sangat dipermudahkan.

Alhamdulillah. InsyaAllah lepas sayang habis ᴘᴀɴᴛᴀɴɢ, sayang datang sana bawa ʙᴀʙʏ jumpa awak okay.

Awak berehatlah disana.

Foto: Facebook Ieqa Muhammad

Adik lagi 2 bulan nak ᴋᴇʟᴜᴀʀ

‘Rindu tak terkata..’

 

SUMBER/KREDIT : Ieqa Muhammad,ob via dbongkar

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*