Rakyat Malaysia Beng4ng, Penjualan Nasi Lemak ‘Sim Card’ Makin Menjadi2. Tapi Komen Netlzen Memang Kreatif

Nasi lemak semenangnya sangat sinonim dan merupakan satu simbolik untuk negara Malaysia. Rata-rata rakyat di negara ini, sangat menggemari nasi lemak dan sering menjadikan juadah ini sebagai sarapan untuk memulakan pagi dengan bertenaga.

Nasi lemak ini sememangnya sedap untuk dimakan, tetapi pembuatannya sangat leceh dan memerlukan masa yang agak lama. Disebabkan itu, ramai memilih untuk membeli nasi lemak yang diju.al sama ada di warung ataupun tepi jalan.

Nasi lemak dengan telur ddar sim card?

Disebabkan harga barang mentah yang agak tinggi, ada peniaga sanggup mengambil jalan singkat untuk meraih keun.tungan dengan menju.al makanan dengan kuantiti dan kualiti yang tidak memadai.

Melihat kejadian di Twitter, dilihat ramai netizen Malaysia mengeluh dengan nasi lemak yang mereka be.li, kerana ada penjual yang sanggup letak telur ddar sangat nipis.

Ramai yang dah terkena!

Kejadian sepeti ini bukan berlaku pada seorang individu sahaja, tetapi turut dirasai oleh individu yang lain. Sebagai bukti, beberapa koleksi gambar nasi lemak bersama telur sim card turut mereka sertakan.

“Ada sesiapa yang hilang sim card?”

Reaksi netlzen diterima sangat menghiburkan!

Ekoran dengan ‘masalah’ ini, ramai juga dilihat memberi reaksi mengenai nasi lemak dengan telur yang  persis sim card ini. Malah ada juga yang berpendapat, peniaga sepatutnya lebih jujur dalam menjalankan peniagaan mereka.

“Nasi lemak Hj Bakhil ni…”

Kalau kena tiup mesti melayang!

Sejujurnya, perkara seperti ini lebih baik dielakkan. Walaupun makanan tersebut diju.al dengan harga yang murah, ini tidak bermakna kualiti dan kuantiti makanan tersebut dipandang remeh.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Twitter

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*