Sajat Tampil Ceritakan Kenapa Dia Sanggup Buat K0ntr0versi Bergambar Pakai BlKlNl

Sajat ketika dihubungi berkata, dia mempunyai hak untuk berpakaian sebegitu dan selesa untuk menjadi diri sendiri.

Sajat berkata, dia berharap individu yang menggesa dirinya dib0ik0t tidak menghakiminya hanya kerana satu perkara yang dilakukan ketika ini.

SAYA bukan meIacur atau menjuaI diri di laman sosiaI tetapi hanya berkongsi apa yang saya suka pakai dan menghargai kecantikan yang dimiliki,” kata usahawan kosmetik kontroversi, Nur Sajat mengenai kecaman yang diterima susulan kontroversi terbarunya apabila dia memuat naik gambar dan video berbikini di Instagram.

“ Instagram saya gunakan untuk berkongsi kehidupan saya yang bukan hanya khusus untuk perniagaan semata-mata, malah saya suka berkongsi mengenai kecantikan, imej, bantuan, informasi serta banyak lagi.

“ Saya sedar ramai yang marah dengan penampilan saya, namun apa yang ingin saya tegaskan masing-masing mempunyai pilihan sendiri. Saya masih berpegang teguh kepada agama saya. Saya hanya menjadi diri sendiri dan janganlah hanya kerana imej seksi anda lupa kebaikan saya selama ini,” katanya.

Saya tak faham apabila berpakaian macam ini semua nak b0ik0t seolah-olah saya melakukan kesalahan yang sangat besar. Namun, apabila saya menghulurkan bantuan kepada orang mskin tiada siapa menyokong atau menghebahkan, malah ada yang anggap saya rlak pula.

Kecantikan adalah sesuatu yang ‘universal’. Semua orang ingin berkongsi dan berpenampilan cantik, begitu juga dengan saya. Saya agak terkiIan kerana saya menjadi mgsa mereka sedangkan ramai lagi wanita yang lebih sksi di media sosiaI. Di Malaysia vdeo Iucah juga boleh diakses dengan mudah dan di mana sahaja. Kenapa saya dihntam begini?” katanya.

SAJAT MINTA MAAF

Dalam masa sama, Sajat memohon maaf sekiranya ada mengguris hati mana-mana pihak kerana dia tiada niat untuk membangkitkan kemarahan rakyat Malaysia.

“ Jika saya ada mengguris hati mana-mana pihak saya ingin memohon maaf. Saya tiada niat nak bangkitkan kemarahan. Saya berkongsi gambar itu antara lain adalah berkongsi hasil yang saya peroleh daripada menggunakan produk yang saya jual,” katanya.

Sumber : HMETRO ONLINE

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*