Satu Per Satu Dijemput Ilahi. Dulu Hilang Mak, Sekarang Suami Dan Terkini Bapa Pula Menyusul

Tidak siapa yang dapat meramalkan perkara yang bakal berlaku dalam kehidupan mereka. Sungguhpun begitu, manusia disarankan untuk sentiasa bersangka baik dan redha dengan ketentuan yang telah ditetapkan oleh-Nya.

Di Twitter, seorang gadis berkongsi kepedihan yang ditanggvng apabila dia terpaksa menerima hakikat yang bapanya sudah dijemput Ilahi pada pagi semalam. Kesayuan tersebut turut dirasai oleh para pengguna Twitter yang lain dan ramai yang mennggalkan kata-kata semangat buatnya.

“Aku hilang Mama, hilang papa, hilang suami…”

Menurut perkongsiannya lagi, dia juga terpaksa menerima hakikat bahawa 1nsan-1nsan tersayang tidak lagi berada disisinya. Sebelum ini, dia juga telah diuji dengan pemergian arwh emak pada tahun 2005 dan kemudiannya pada tahun 2017, suaminya pula meningg4l dunia.

Kini, wanita ini harus tabah menerima hakikat bahawa bapanya pula telah menyusul pergi.

Kita ketemu semula di syurga…

Sempat tunai hajat bapa…

Gadis ini juga turut mengatakan bahawa, dia sempat menunaikan hajat bapanya untuk menjejakkan kaki lagi sekali ke Mabul Island. Dalam luahan tersebut, dia memohon maaf kepada bapanya jika banyak lagi hajat yang tak dapat ditunaikan.

“Sempat bawa papa ke sana, Papa gagahkan diri…”

“Kakak mintak maaf, gagal jadi anak yang baik…”

“Kalaulah sakit papa tu boleh pindah milik…”

“Kirim salam kat Mama & suami kakak…”

Takziah atas pemergian insan yang tercinta. Semoga terus kuat dan tabah untuk menerima ujian daripada-Nya.

Al-fatihah buat mereka yang telah menyusul bertemu Ilahi.

Twitter., OMM

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*