[VIDEO] Tengah ‘Live’, Tiba Tiba Ada Call Masuk Nak Cakap Dengan Abang Gadls Ini. Tapi Tak Sangka Lain Pula Yang Jadi

Sebuah video TikTok yang tular baru-baru ini menunjukkan seorang gadls menerima panggilan ketika sedang menggunakan aplikasi TikTok di telefon.

Dalam video berdurasi 56 saat yang dikongsikan oleh pengguna Twitter ilsorareema, gadls berkenaan tertanya-tanya siapa yang menghubunginya.

Dia kemudian mengangkat panggilan yang masuk dan bertanya kepada pemanggil tersebut ingin bercakap dengan siapa dan pemanggil itu menjawab Alif.

Gadls TikTok tersebut kemudian memberitahu bahawa abangnya ada di dalam tandas, dan bertanya siapa yang menelefon.

Pemanggil tidak bersuara itu memperkenalkan dirinya sebagai teman wanlta abangnya, jadi gadls berkenaan bertanya adakah nama perempuan itu Sarah kerana setahunya nama teman wanlta abangnya adalah Sarah.

Walau bagaimanapun perempuan yang menelefon itu mengatakan namanya Hana membuatkan gadls itu keliru dan mem.utuskan mungkin perempuan itu salah nombor.

Pada ketika itu juga abangnya keluar dari bilik air dan dia segera bertanya untuk memastikan adakah betul nama teman wanlta abangnya itu Sarah.

Selepas mendapat kepastian, gadls itu menyoal abangnya pula siapakah Hana, yang mana abangnya menjawab dia tidak kenal.

Gadls itu kemudian memberitahu perempuan yang menelefonnya itu bahawa dia mungkin telah dic.urangi sebelum mengakhiri perbualan.

Perkongsian video tersebut membuat ramai yang geli hati dengan pengakhirannya.

Reaksi Orang Ramai

Entah la..malass aku nak pikir lagi, sekarang ni dalam kepala otak aku tengah pikirkan nasib penjual satey, kesian aku tengok..bukan apa, dia yang peluh.

Xda suara pun hana dgn abg dia tu .. awk berhal.usinasi ni sis.

Takpaham la. dia yang kene c.urang ke atau dia yang c.urang ?! Ish.

SUMBER/KREDIT:HCL VIA online malaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*