Jiwa Fad Meronta Nak Balik Jumpa Abam. Tidak Dapat Tunaikan Permintaan Arwh, Sebutir Nasi Pun Fad Tak Mahu Makan

Tidak dapat nak digambarkan perasaan Fad sekarang, terkini rakan-rakan yang lain sudah mula berkumpul di perkarangan Masjid Gombak Utara menunggu jn4zah Abam.

Namun, Fad masih di Jepun dan kini sedang mencari jalan untuk balik ke Malaysia dengan secepat mungkin, namun difahamkan tiket pulang paling cepat pun malam ini.

Menerusi hasil temubual di oleh astro Gempak, Fad berasa sangat terkilan tidak dapat pulang ke Malaysia untuk melihat Abam dan menguruskan jnazah Abam.

Saya dah cuba macam2 nak balik

Tambah Fad, Abam adalah antara insan yang membantunya untuk berjaya dalam bidang seni, tanpa Abam dia mungkin tidak akan sampai ke tahap ini.

Fad memohon maaf tidak dapat bersama-sama di hari pengebumian Abam, namun Abam akan sentiasa berada di dalam ingatan sehingga akhir hayatnya

Sementara itu, di IG isteri Fad, Syaheera, sempat berkongsi mengenai suaminya yang kini masih berduka dengan pemergian Abam.

Dapat diperhatikan, jiwa Fad bagaikan sudah h4ncur menerima berita kehilangan sahabat baik dalam keadaan yang sebegitu. Hancur luluh hatinya tidak dapat melihat Abam buat kali terakhir.

Terkilan permintaan arwh tidak dapat ditunaikan

Lagi sehari ja nak sampai Malaysia

Takda flight yg sampai harini

Fad sayangkan kau Abam

Sebutir nasi pun takmau masuk

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: Astro Gempak & Instagram Syaheera

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*