Secara Spontan YDP Agong Tanya Adam Corrie, Tak Sangka Ini Soalan Keluar Dari Mulut YDPA

PELAKON terkenal, Adam Corrie Lee mengakui terkejut dan terharu apabila Yang di-Pertuan Ag0ng Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah mengenalinya sebagai anak seni.

Adam Corrie ketika dihubungi berkata, dia sama sekali tidak menyangka baginda turut memenuhi permintaannya untuk mengambil gambar bersama.

“SebEnarnya, saya dijemput oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) untuk menyampaikan puisi sempena sambutan Maal Hijrah dan majlis ini turut dihadiri oleh baginda serta Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Ketika berada di pentas, saya Iihat baginda tersenyum melihat saya. Mungkin baginda fikir saya berlakon ‘gngster’ tapi berada di pentas untuk memeriahkan sambutan Maal Hijrah di Putrajaya.

“Masya-Allah, tabaraka-Allah. Saya tidak sngka dapat bergambar bersama dengan baginda. Malahan, ketika itu tidak ada yang halang saya pun. Ini adalah pengalaman manis buat saya,” katanya.

Katanya, disebabkan terlalu terkejut, dia juga hanya dapat menjawab pertanyaan baginda selepas diulang pada kali kedua.

“Baginda ada tanya, saya masih berlakon lagi ke. Tetapi, disebabkan terlalu terkejUt, saya terdiam dan tidak dapat berkata-kata.

“Dia ulang soalan sekali lagi dan ketika itu barulah saya jawab yang masih berlakon. Dia kemudian ucapkan alhamdulillah,” katanya.

Alhamdulillah selesai program sambutan Maal Hijrah di PICC.

sempat bergambar dengan Tuanku Agong. Tuanku sempat tanya saya, “masih berlakon lagi?”  “Masih lagi Tuanku. boleh kita bergambar Tuanku?””Boleh “

Dalam hati saya, eh Tuanku kenal saya rupanya.

HIBURAN MEDA TERKINI

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*