Selepas Disuruh Bertenang, Apa Yang Neel0fa Baru K0ngsikan Buat Ramai Netlzen SekaIi Lagi Marah

Penularan beberapa foto pasangan selebriti Neelofa dan suaminya, PU Riz yang didkwa berada di Langkawi, Kedah untuk berbulan madu baru-baru ini, cukup mengg.emparkan industri hiburan tanah air

Bagaimanapun segala keke.liruan berkenaan terjawab, apabila pasangan pengantin baru itu rupa-rupanya terbang ke pulau peranginan terbabit untuk menghadiri pembukaan cawangan sebuah jenama minuman f.rancais terkenal.

Menganggap k.ontrovrsi yang muncul memiliki hikmah tersendiri, Neelofa tidak menyangka kini kedai yang bakal dibuka itu sudah diketahui ramai.

“Bertenang semua di luar sana, tak ‘launch’ lagi (tapi) ‘free m.arketing’ dah g.egar satu negara.

“Syukur rezeki Allah atur. Sekarang berjuta orang tahu outlet saya akan dibuka di Langkawi,” tulisnya menerusi hantaran di Instagram Story miliknya.

Terdahulu dilaporkan Neelofa dan PU Riz ke Pulau Langkawi atas urusan kerja dan bukan berbulan madu seperti tular di media so.sial.

Mengesahkan perkara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields, Superintendan Basri Sagoni berkata, Neelofa ke pulau peranginan berkenaan bersama tiga yang lain.

Pasangan sejoli ini dimaklumkan berada di pulau peranginan terbabit untuk mengadakan lawatan kerja dengan sebuah jenama minuman francais terkenal.

Menjelaskan kekel.iruan yang timbul dalam kalangan netlzen, Pengarah Urusan Kumpulan Chatime Malaysia, Aliza Ali memberitahu pasangan ini menghadiri pembukaan beberapa cawangan di Langkawi, Sungai Petani dan Kangar.

Status Terbaru Neelofa Ketenangan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : HMetro

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*