Gadls lni Rakam Masa Dekat R0adblock Siap Letak Ayat Ayat Clnta, Sekali Isteri Abam Polis Masuk Komen

Aplikasi T.ikTok sejak beberapa tahun lalu terus menjadi medium orang awam untuk berhibur sambil menenangkan fikiran.

Namun sejak akhir-akhir ini, wujud satu trend di mana gadis-gadis muda gemar merakam kelibat petugas awam khususnya askar atau polis yang sedang menjaga r.oadblock.

Lebih tidak masuk akal, mereka akan men.yunting video tersebut dengan menambahkan lagu-lagu bertemakan cinta seolah-olah sudah bertemu jodoh.

Rakamm polis di r0adblock, sekali isterinya masuk komen

Terdapat sebuah video sama telah tular malah pihak si isteri nekad menegur perbuatan individu yang sewenangnya merakam suaminya ketika bertugas.

Dek kerana merasakan t.indakan sebegitu tidak sewajarnya din.ormalisasikan, seorang gadis dengan akaun fyraamalekk tampil berkongsikan pendapatnya.

Meskipun permohonan maaf sudah dibuat oleh tuan badan, namun dia beranggapan video asal terbabit tetap perlu dip.adamkan agar tiada sesiapa terg.uris hati.

Saya bini polis, memang tengok je orang macam ni

Melihat pesanan daripada gadis tersebut, rata-rata netizen amat bersetuju malah wanita yang bergelar isteri kepada petugas beruniform juga r.esah memikirkan trend berkenaan.

Adat sama-sama bergelar golongan perempuan, mereka berpendapat wanita seharusnya memahami perasaan masing-masing andai kata berlaku keja.dian sama.

Reaksi Orang Ramai

Ishh xpaham betui laa , kalu polis ngn askar jaa ramai yg buat video acah2 kena ng.orat cuba kalau abg yg sapu smpah tepi jalan tu ng.orat aq rasa mmpuih xlyn .. hahah harap2 laa xbelakikn polis atau askar jenuh nnti nk kena p.antau hari2 pempuan mana ng.orat .. sbb jenis overth.inking.

Aku nmpak r0adblock polis.. Xhengat da laki kje polis… Yg aku ingt.. Mane letak lesen.. Mne letak ic… Time kne mtk mngelabah cari… Pastu takut kne s.aman… Takut ade kes.alahan. Ape nk jawab kt laki..Sebelum kembali kepada ingatan sbenar..Hahaha.

G.edik sgt aihhh…aku dlu nmpk road block je da gel.abah bewok dah..k.alut cm mendatang apa x taw padahal Bkn depa mkn org pon…kena tahan x gheti nk jawab dah punya ke.cut perut…tp budak la ni gatai depa lain macam…boh penampaq sebutir baru ada akai kot…x kena kt abg aku xpe…hang re.cord Masa ada abg aku siap ampa aku tlbai.

Kekeadang betul juga pepuan2 sekarang ni lebih megedik.. Dari jauh dah nampak r0adblock dah mula nak buat senyum g.atal kita pd zaman dulu nampak polis perut dah mula rasa s.akit dan nak ingatkan juga pd polis2 yg bertugas tu buat muka g.arang x perlu nak senyum2 g.atal pulak klu nampak perpuan yg tengah maib hp dlm kereta m.arahlah atu h.entak kepala dia dgn hp.

Pompuan yg rakam dan buat tik tok tu , sp.ecies dah terd.esak sangat tu. Keb.ulur sangat dah. Nak cari gla.mour cara cam tu. L.ogiknya, anggota pdrm dan atm yg buat sjr tu berpakaian uniform tebal tengah panas. Berp.eluh peluh lagi. Tak kan tak de langsung rasa s.impati dan emp.ati. Pompuan tu, Tahunya nak menggele.tis dia jer.

SUMBER/KREDIT: KISAHDUNIA / ONLINEMALAYA

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*