‘Kau Buat Aku & Anak Anak Mcm Tiada Perasaan…’ Siap Menangis Depan Pintu Rumah, lsteri Dedah Shuk ‘Curangg’ Lagi?

Kisah rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘panas’ apabila isterinya dipercayai mendedahhkan Shuk kembali bermain kayu tiga.

Menerusi beberapa perkongsian dimuat naik di laman Intagramnya, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahhkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanlta sama yakni Fara Salleh.

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga alb suaml.

“Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakltkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersaIah dan tak gnggu rumah tangga orang,” katanya.

Jelas Rossa lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suamlnya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

“Allah tu maha adil.. naluri isteri x pernah salah.. Allah dah tunjuk semua slama ni tp ak diam.. seraa ada saksi pergi sini dgn p.a shuk.. dia kol faara.. suru shuk kluar..

“Shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar.. bygkn la apa perasaan aku .. ak x pernah sesedih ini.. sesaklt ini .. ak dah cukup pendamm mcm2..

“Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. ak dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.. kau uslr aku.. kau campak kasut shuk depn ak suru bawa balik..

“Apa d0sa ak kamu but mcm ni.. ak ada anak2 ak perlu jaga.. kau canang ak sana sini.. kau persendakan aku.. dan kau shuk_hotfm kau setiap hari balik menipu dgn aku.. kau buat ak dgn anak2 mcm xda perasaan..

“Aku dah melutut merayu dgn kau tolong balik pda kmi.. sayang kmi.. tp apa yg kau buat mlm ni.. apa yg kau buat slama ni..

“Aku sayangg kau dgn anak2 ak x sanggup berpisah.. tapi kau hancurln aku hari demi hari.. kau tpu aku.. ak dah puass sgt menangis..

“Kaki kau pun ak dah cium shuk_hotfm minta ampun spy kau balik la dgn aku dan anak2.. esok2 nya kau buat lagi.. kau buat lagi .. dah xda rasa bersalh pun dlm diri kau,”

“Dan kau shuk_hotfm trima kasih dah tinggalkn aku dengn anak2.. ak dah bertahan smp saat ni.. menutup segala celah yg buruk demi masa depan anak2..

“Tp hari demi hari.. kau buang aku dgn anak2.. kau biarkan aku kena makl hamvn dgn betlna ni slama ni..

“Aku suruh kau keluar , kau x kluar.. kau x balik duduk rumah betlna ni.. ak di halau mcm org xda maruah dan harga diri..

“Suami aku ada dalam rumah ni.. ak dah suru buka utk cek tp ak d halau.. kasit shuk pergi kerja pagi tadi..

“Malam ni perjalanan ku jauhh sgt.. org tido tapi ak bekliaran cari laki aku d mana.. jgn cakap ak buka alb lagi.. sbb bila ak smpn drg makin selesa sgt tgk ak mcm org b0d0h.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FOUNDER ROSSA SHOP (@rossa.sera)

Terdahulu, Shuk sebelum ini pernah dikaitkan dengan Fara sekitar Julai tahun lalu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FOUNDER ROSSA SHOP (@rossa.sera)

Walaubagaimanapun, ketika itu perlakuan Shuk sudah diketahui oleh isterinya dan Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan Fara.

Difahamkan juga, Fara sebelum ini pernah terlibat dalam k0ntrovrsi selepas didkwa dipvkuul bekas kekasihnya iaitu penyanyi kumpulan Hyper Act, Kecik sekitar tahun 2017

Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

SUMBER/KREDIT: ROSSA.SERA via YOY NETWORK

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*