Rakaman Azan Ini Buat Bulu Roma Naik. Netizen Luah Rasa Seram Sejuk Bila Dengar Laungan Azan Ini

Azan berkumandang menandakan telah masuk waktu solat. Selain surau dan masjid, saluran televisyen tempatan turut menyiarkan video alunan azan.

Kebiasaanya video azan di televisyen memaparkan imej ketenangan dan kesucian agama Islam bagi menunjukkan keperibadian murni agama Islam.

Namun, sebuah stesen televisyen tempatan telah menayangkan video alunan azan berlatar belakangkan elemen seram.

Hal ini telah menimbulkan tanda tanya dan kecaman netizen yang menganggap visual tersebut tidak sesuai untuk tayangan umum kerana seolah-olah menakutkan orang ramai.

Apa pelik sangat azan ni

Menerusi rakaman video di YouTube The BikePreacher, menunjukkan rakaman video sebuah stesen televisyen tempatan yang memaparkan video azan berimej seram.

Kesan bunyi guruh dan kilat kelihatan semasa alunan azan dimainkan mencetus tanda tanya motif sebenar video tersebut dihasilkan. Azan tersebut dialunkan oleh seorang bilal yang dipercayai orang kurang upaya (OKU) apabila melihat fizikalnya yang buta mata.

Namun pihak produksi tersebut hanya memaparkan sebelah matanya dan membuat sesiapa yang menonton rasa sungguh seram.

Netizen Mula Luahkan Rasa Pelik Dan Seram

Kredit :Ā OH BULAN Via Awattt Syeikhh

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*