Tak Pernah Jadi! Mira Filzah Tiba Tiba ‘Naik Angin’ Dan Ini Apa Yang Terjadi Sebenarnya

Memiliki rupa paras manis dan berbakat besar, Mira Filzah diakui merupakan salah seorang pelakon wanita yang digemari ramai. Selain berlakon, dia juga aktif dalam mengacara program-program di kaca televisyen.

Walau bagaimanapun, ada yang tidak berpuas hati apabila kehidupannya selepas berkahwin sering menjadi tumpuan peminat dan media tempatan.

‘Awak rasa awak seorang je kahwin?’

Di Instagram Story, Mira Filzah memuat naik mesej kecaman yang diterimanya daripada seorang individu. Individu tersebut meluahkan rasa kurang senang apabila berita mengenai perkahwinan dan kehidupan selepas berumah tangga artis berkenaan tersebar meluas.

Malah, individu ini turut mengecam mutu lakonan Mira Filzah yang dianggap biasa-biasa sahaja.

Tak adil bagi saya

Jelas Mira Filzah, apa yang dikongsikannya menerusi ‘Ask Me Questions’ adalah cara dia berhubung dan berkongsi pendapat dengan para peminat. Dia juga tidak pernah ditemu bual berkenaan soalan-soalan tersebut.

Tambahnya, dia merasakan tidak adil apabila ada yang menghukum mereka berdasarkan artikel-artikel yang dibaca sedangkan jawapan berkenaan diberi berdasarkan soalan yang ditanya para peminat di ruang peribadinya sendiri.

Jika tak suka, elakkan baca

Ujar Mira Filzah, jika selepas ini ada lagi artikel berkenaannya diambil daripada Instagram Stories, dia menyarankan agar orang ramai tidak mempedulikan berita tersebut.

Pelakon ini sendiri tidak pernah minta artikel berkenaan dirinya diterbitkan namun tidak sesekali menyalahkan media kerana itu adalah kerja mereka.

Sumber: Mira Filzah via Oh Bulan

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*