Caprice Minta Aliff Syukri Menangis Betul Betul, Memang Pedas Ayat Dia

Jutawan kosmetik Datuk Aliff Syukri meluahkan rasa kecewa selepas niat baiknya membantu pelakon Puteri Balqis di salah erti.

Aliff menerusi posting di laman sosial Instgram (IG)nya berkata, apa kesalahan yang dilakukan sehingga ramai yang melemparkan tohmahan terhadap dirinya.

Tambahan lagi, kata Aliff niatnya hanya untuk membantu dan tidak pernah terfikir untuk mengambil kesempatan terhadap kesukaran orang lain.

ā€œ Kalau saya tak bantu orang suruh bantu, kalau takĀ postingĀ orangĀ keepĀ tanyaā€¦Apa sebenarnya korang nak?,ā€ luahnya serba salah.

Video yang dimuat naik Aliff di IGTV itu telah mendapat lebih 527 ribu tontonan dengan hampir 2300 komen daripada netizen. Aliff turut memetik sedutan video penyanyi rap Caprice yang mempersoalkan tindakannya bertanya tentang wang sumbangan RM100,000 diperolehi Puteri Balqis.

Berikut video penuh dari instagram Aliff Syukri:

Perkongsian tersebut kemudiannya menarik perhatian Caprice yang turut membuat posting balas kepada Aliff. Di ruangan kapsyen, Caprice seolah-olah menyindir Aliff apabila meminta warga net menghubungi Fatimah Abu Bakar untuk memberi kelas lakonan kepada usahawan berjaya itu.

ā€œĀ Someone please callĀ Fatimah Abu BakarĀ and give this man some classesĀ macam mana nakĀ nangisĀ kasi nampakĀ realĀ sikit.,ā€ tulisnya.

Perkongsian Caprice itu turut mendapat hampir 47 tanda suka dan 740 komen warga net sejak ia dimuat naik pada dua hari lalu.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : gempak

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*