“T4k Mungkin, Papaku Akan Kembali” – Rintlhan Anak Kru Kapal Selam Buat Rmai Sedih

Semalam, Panglma Tntera ɪɴᴅᴏɴᴇꜱɪᴀ (TNI) sudah mengumumkan kesemua 53 orang kru kapal selam KRI Nanggala-402 telah pun terkorban. Antara yang paling terkesan dalam tragedi pahit tersebut sudah tentu anak-anak seperti seperti keperitan dilalui seorang gadis ini.

Semenjak kejadian, mohon doa netizan semoga ayah dan kru lain selamat… Masih harapkan keajaiban

Rintihan puteri kepada anggota TNI, Aura Aulia menjadi perhatian di laman Twitter. Semenjak kejadian itu, gadis tersebut memohon doa netizen supaya ayahnya Letda Munawir serta kru kapal yang lain ditemukan dalam keadaan selamat. Dalam pada itu, dia turut berharap ada keajaiban yang dapat memanjangkan tempoh oksigen di dalam jentera berkenaan.

Ayah tengah buat apa ya kat dalam laut sana…Bila nak balik, bila kapal ayah nak dijumpai

Selepas beberapa hari tanpa khabar berita, Aura dilihat mula kedengaran sayu menanti kepulangan insan kesayangannya itu. Malah, gadis tersebut sempat menulis tentang begitu ramai orang sudah menunggu ayahnya untuk kembali semula ke rumah.

Sumber/Kredit : kisahdvnia, Twitter Aura Aulia 

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*