‘Patutlah Bnyk Bazir, Lauk ni Kau Bagi…’ Penat Masak Dari Pagi, Sekali Kena PerIi Dgn Mngsa Banjir?

Musibah banjir yang berlaku di beberapa buah negeri iaitu Selangor, Kuala Lumpur, Pahang, dan Kelantan.

Ia telah menyebabkan mangsa mengalami kerugian yang tinggi dan perlu dipindahkan ke pusat pemindahan sementara (PPS) sehingga waktu kembali reda.

Ujar gadis ini lagi, dia kesian dengan nasib yang menimpa mereka bagaimanapun, dia juga mengalami kesusahan untuk mendapatkan bekalan bahan mentah berikutan keadaan yang banjir.

ā€œMangsa banjir yang asyik complain (mengadu), tak bersyukur. Kesian memang kesian.

Tapi kalau dah complain asyik lauk yang sama lah apa. Sapa ja tak marah kan.

Banjir-banjir macam ini macam mana nak dapat stok barang.

Ini pun pakai masak je apa yang ada dekat rumah.

Nak kena tunggu helikopter turunkan barang lagi bukannya senang. Tapi rasa syukur sikit pun tiada.ā€

Komen Netlzen

Sumber/Kredit:NasuhaĀ via jiran bebel

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*