TULAR rakaman video individu yang dipercayai ‘wanita jadian’ menyerang, melempang dan mengugut seorang perempuan di KLCC. Punca Didedahkan..

TULAR rakaman video seorang individu yang dikatakan “maknyah” menyerang, melempang dan mengugut seorang perempuan di KLCC.

SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO

Difahamkan, ‘wanita’ yang memakai pakaian kelabu ketat itu dikenali sebagai Isabella, pada awalnya memimpin tangan promoter kosmetik keluar dari premis.

Sebaik saja berada di luar, Isabella terus menampar muka promoterĀ tersebut yang dikenali sebagai Mimi, dan Isabella menegaskan dirinya adalah perempuan tulen.

Berang ditampar sebanyak tiga kali, Mimi membalas dan menarik rambut Isabella.
Berdasarkan rakaman video, “maknyah” itu dilihat menarik dan memaksa seorang wanita supaya keluar dari premis Guardian yang dipercayai terletak di KLCC sebelum berulang kali dilihat menampar wanita berkenaan.

Wanita itu dilihat cuba melawan bagi mempertahankan diri, apabila dilempang buat kali ketiga, namun faham sahajalah, kudrat “maknyah” berkenaan nampaknya mengatasi wanita tersebut.

Kedengaran juga maknyah itu mengarahkan seseorang untuk mengambil gunting, dan mahu menggunting rambut perempuan berkenaan kelihatan tidak berdaya.

Berdasarkan salinan laporan polisĀ yang dibuat oleh wanita tersebut, kejadian itu didakwa berlaku pada 27 Januari 2019 (kelmarin), jam 5 petang di Guardian Farmasi KLCC.

Wanita itu juga dipercayai bekerja di Guardian, sebagai “penasihat kecantikan,” dan menurutnya, ketika kejadian, dua orang mak nyah dan seorang lelaki Melayu telah datang ke arahnya.

Laporan itu juga mendakwa salah seorang mak nyah yang juga merupakanĀ pembantu peribadi (PA) SajatĀ telah menarik wanita itu keluar dari farmasi sebelum ketiga-tiga mereka memukul, menarik rambut dan menampar mukanya.

Menurutnya lagi dia cuba melawan untuk mempertahankan diri tetapi ketiga-tiga mereka menyerang secara serentak dan berlaku pergelutan sehinggalah pihak keselamatan datang dan meleraikan pergaduhan.

Ketiga-tiga penyerang (dua maknyah dan seorang lelaki) itu telah dibawa ke pejabat keselamatan KLCC.

“Semasa di pejabat tersebut salah seorang mak nyah telah mengugut saya dengan berkata dia akan mengulangi perbuatan kerana masih berdendam dengan saya,”

“Akibat dari kejadian tersebut saya mengalami beberapa kecederaan di jari, muka dan rasa sakit di bahagian badan,” dakwa wanita itu.

Perkara itu turut mendapat perhatian Muhammad Sajjad Kamaruzzaman yang memberi komen berikut:

“Ini memang binatang pondan babi ini!! Nama pun pondan tak siap!! Atas bawah span pinggang pakainya!!”

Sementara itu di media sosial, netizen mengecam tindakan Isabella yang melampaui batas.

“Apa hak kau nak tampar-tampar orang? Padan muka dah jadi kes polis,” kata @kew.xue11111

“Kau yang start pukul dulu, pastu nak melalak bila kena pukul balik? Kau pukul dia sebab apa? Sebab dia panggil kau anjing? Kalaulah kau nak pukul semua orang yang kutuk kau, tinggal di gua je lah. Dasar otak screw loose betul,” kata @Hahamimizah.

Sumber:Ā mStar Online,Ā Diamond Isabella

Dakwanya lagi, selepas kejadian itu, telefon bimbit miliknya jenis iPhone 7 plus, berwarna rosegold telah hilang dipercayai diambil oleh seseorang.

Di bawah ini rakaman video yang dimaksudkan sila klik untuk menonton.

Sumber : Milosuam.net

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*