(Video) ‘U Ada 0tak Ka Tak Ada? Dengan Prempuan Pun U S4mseng Ka?!’ – Warga Emas & Wanlta Brgaduh di Kedai Mamak

Telah viral di media sos.ial video dimana rakaman tersebut melihatkan seorang lelaki warga emas bergadvh dengan wanlta yang tidak berpuas ha.ti dengannya dan lokasi dan tarikh yang tidak diketahui.

Berdasarkan dua klip video tersebut, warga emas itu dilihat menjerit dengan kuat menyebabkan wanlta itu mula menam.par mukanya sebelum tercetus perga.duhan di antara mereka berdua yang saling pu.kul mem.ukul dan ten.dang mene.ndang.

Bagaimanapun, wanlta itu dihalang oleh rakannya dan salah seorang pekerja premis itu datang meleraikan pergadv.han tersebut yang masih belum diketahui punca sebenar kejadlan.

“Ini prempuan, bukan lelaki tau!? Kau ingat kau orang tua…. (tak jelas)… p***mak betul!! Cisss!!! ” kata wanlta terbabit kemudian mengacah mahu memu.kulnya sekali lagi. 

“Apeeeeeeee….?” balas warga emas itu.

Bengang melihat res.pon lelaki itu, wanlta berkenaan sekali lagi cuba meluru ke arahnya tetapi dihalang oleh dua individu di depannya yang meminta dia beredar.

Tidak beberapa lama selepas itu, datang sekumpulan pengawal keselamatan yang dipercayai dihubungi oleh orang awam datang ke lokasi untuk mengawal keadaan.

Dua individu yang dipercayai kenalan kepada wanlta terbabit juga datang untuk berdepan dengan warga emas itu tetapi dita.han oleh pengawal keselamatan yang meminta mereka tidak memburukkan lagi keadaan.

Pengawal Keselamatan: “Kenapa you buat macam tu? Siapa suruh you bayar? Hari tu you juga bayar kan? Kenapa sekarang mau bising? Dia prempuan, you ada 0tak ke tak ada? Dengan prempuan pun you mau s4mseng ka?”

Tampil seorang netlzen yang mendkwa dia berada di tempat kejadian pada waktu itu dan perga.duhan itu bukannya berpunca dari berebut murtabak seperti dkwaan awal yang tersebar, tetapi berebut sudu.

Tidak kurang juga netlzen yang mula mempertikaikan mengapa wanlta itu mula menam.par lelaki itu yang menyebabkan warga emas itu menam.parnya semula dan kemudian melemparkan kata-kata dirinya wanlta tidak sepatutnya dipu.kul.

Apa pun puncanya, elakkan menyelesaikan masalah menggunakan kekerasan. Sebaik-baiknya mengalah dan bertolak ansur agar tiada yang terce.dera dalam kejadian yang tidak diingini. Belajarlah bersabar kerana sabar itu membawa banyak kebaikan.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : Twitter Jabatan Netizen Malaysia / the reporter

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

1 Comment

  1. Pihak pengurusan hospital check…. kalau dia pengawal keselamatan hospital .. ambil tindakan , buang kerja.
    Samsing….. ooooi memalukan

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*