(Video) Kurang Aj4r! Tak Ada Angin, Tak Ada Ribut, Lelaki Simbah Air Milo Ais Pada Jurutol

Tak ada angin, tak ada ribut, biar apa sekalipun alasan lelaki ini, ianya sangat tidak wajar untuk dia simbah air minuman pada jurutol wanita yang hanya menjalankan tugas ditetapkan.

Menceritakan semula kejadian itu, maangsa yang dikenali sebagai Faten berkata, kejadian itu berlaku pada jam 7.30 pagi Isnin (5/10/2020) di pondok Tol Lebuhraya Kesas.

“Ceritanya macam ni. Pukul 7.30 pagi, dia masuk lorong Faten nak minta top up. Faten cakap,

‘Sini Touch n Go sahaja, takde top up. Top up lorong sebelah’.

“Tetapi dia nak juga top up dan dia kata,

‘Sebelum masuk tol saya dah baca signboard’.

Faten suruh dia bayar RM2.00 sahaja tetapi dia masih berkeraas, nak juga top up sebab dia kata nak lalu tol depan takde tempat top up.

“So Faten cakap

‘Kalau encik nak, encik kena parking kereta kat sini, jalan pergi lorong tambah nilai’.

Dia tak berpuaas haati, dia keluar kereta tengok keadaan dalam pondok dan berkata,

‘Biasa lorong tambah nilai blah hujung’.

“Dia dah top up apa semua, dah jalan, ingatkan sudah settle. Pukul 9.20 pagi dia lalu sekali lagi dengan membawa air milo ais dia tu. Dia minum sambil cakap,

‘Lain kali jangan suka-suka nak kenakan orang’, terus dia simbah,” kata Faten.

Lelaki yang menaiki kereta Perodua Bezza dengan nombor pendaftaran VEN 7910 itu kemudian beredar meninggalkan mngsa.

Video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) itu kini viraal di media sosial dan menguundang banyak reaksi netizen yang mengeecam tindaakan lelaki yang tidak beradaab lagi biadaab itu.

Rakaman CCTV seorang pemandu kereta Perodua Bezza warna biru nombor pendaftaran VEN 7910 telah menyimbah air kepada Jurutol bertugas di pondok Tol Lebuhraya Kesas pada pagi tadi. Mohon kongsi dan hebahkan sampai tertangkap pelaku yang kurang ajar ini. Saya ULANG!!! TENKIU #Stay_Safe#Jaga_Jarak_Fizikal#Pakai_Pelitup_Muka#No_D4P_No_Anwar#Malaysia_Sejahtera_Tanpa_D4P#Tolak_Individu_Bernama_Anwar_Ibrahim#PAS_4_All#Politik_Matang_dan_Sejahtera#Islam_Memperkukuh_Perpaduan

Posted by Hanisya Abdul Hamid on Sunday, October 4, 2020

Sumber: Instagram Faten

Terkini Lelaki Simbah Air Milo Akhirnya Ditahan Polis

Sejak dua hari lalu heboh di media sosial apabila tular video seorang lelaki yang berhenti di plaza tol KESAS telah menyimbah jurutol dengan air.

Kjadian tersebut menarik perhatian ramai di mana ada yang mengec4m lelaki terbabit, ada juga yang mengec4m pihak KESAS yang menyukarkan pengguna.

Terbaru, polis menahan seorang lelaki yang menyimbah air minuman kepada jurutol seperti tular di media sosial dalam kejadian di Plaza Tol Lebuhraya Shah Alam (Kesas) dekat sini.

Menurut Ketua Polis Daerah Subang Jaya Asisten Komisioner Risikin Satiman, lelaki berusia 30-an itu ditahan susulan laporan yang dibuat mngsa.

” Kejadian itu berlaku pada 7 pagi semalam ketika mngsa bertugas di Plaza Tol Kesas dari Puchong menghala ke USJ didatangi suspek yang memandu Perodua Bezza masuk ke lorong tol dan mahu membuat tambah nilai.

” Bagaimanapun, mngsa memaklumkan bahawa tambah nilai hanya boleh dibuat di lorong bersebelahan dan suspek ke lorong seperti disyorkan sebelum berlalu pergi.

” Pada 9.05 pagi hari sama, sspek datang semula ke tempat mngsa bertugas dan memarahi serta menyimbah air minuman ke arah mngsa sebelum beredar,” katanya menerusi rakaman video PDRM RMP TV.

Risikin berkata, mngsa yang takut dengan ugvtan sspek tampil membuat Iaporan pada 4.25 petang.

” Bertindak atas laporan berkenaan sepasukan polis yang menjalankan siasatan mengesan sspek dan berjaya menahannya,” katanya.

Katanya, kes disiasat mengikut Sksyen 506 Knun Kesksaan.

Terdahulu, tular di media sosial satu rakaman kamera litar tertutup berdurasi 51 saat yang menunjukkan seorang lelaki menaiki kereta Perodua Bezza bertindak keluar sebelum menyimbah air minuman kepada jurutol.

Sumber: theklasik.com

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*