(Vldeo) Tak Habis Lagii. Giliran Abang DD Pula Buat Par0di Nak Pergi Langkawi Buka Cawangan

Bagi mereka yang aktif dalam media sos.ial terutama dalam YouTube, c.hannel Dd Chronicle ini tidak perlu lagi diperkenalkan kerana rata-rata pengguna sudah mengenali siapa beliau.

Didi Sulaiman, 40, atau lebih dikenali dengan Dd Chronicle ini sebenarnya sudah lama berkecimpung dalam dunia Youtuber, tetapi bermula 2015, beliau lakukan secara s.erius.

Apa yang menarik mengenai video p.arodi beliau yang diangggap lain dari lain adalah, video yang dihasilkan itu seakan-akan memperlihatkan beliau berinteraksi bersama orang di dalam video tersebut.

Namun begitu, beliau lakukan semua itu hanya e.diting dan beliau lakukan bersendirian serta bilik di rumahnya dijadikan sebagai tempat rakaman dan suntingan video.

Sejak kebelakangan ini, berita tentang selebriti rentas negeri hangat diperkatakan di media sosial. Sebelum ini, Majlis Keselamatan Negara (MKN) pernah mengumumkan penduduk dari negeri bawah Per.intah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) dibenarkan melancong namun menggunakan a.gensi pelancongan berdaftar dengan Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia (MOTAC) berkuatkuasa 10 Mac lalu.

Kebenaran rentas negeri setakat 30 Mac hanya dibenarkan di antara negeri kategori (PKPP) sahaja.

Menerusi video terkini dari abang DD, dilihat beliau k0ngsikan satu p.arodi tentang nak pergi bercuti di langkawi. Dengan lebih 4000 kongsian telah dibuat serta lebih 600 ribu tontonan rata rata terhibur dengan apa yang cuba disampaikan.

Kamu Tu Siapa

Komen Orang Ramai

Rajin btl dia p.erli..nasib baik aku tak dak lsu klu tidak aku pun kna kaw2 ..skrg nie kuasa vlral dan p.erli ada dimana2 jd minta netizen dan sesiapa saja sila berhatl2 ..jaga tlngkah laku anda …nk buat apa kna jaga langkah ..s.ilap langkah malu satu dunia.

Aku yg dah penat buat keja rumh sekali buka fb tgk jenaka nie…hilang penat aku.

Ada maksud mendalam..yg faham tu bagus la yg tak faham buat buat faham..apa pun ..biar kita ni jadi yg contoh baik pada org lain.

Awal awal klik emoji lepas dahi papa bagi ta.zkirah s.ingkat tapi p.adat..tertukar jadi ini mendalam perginya.

Yang penting macam mana kita dapat rezeki tu, dan contoh macam mana kita tunjuk pada orang lain, CEO Kencana Holding.

Belum apa aoa, dh tayang kete, dah tunjuk itu ini. ya Allah, jauhkan aku dari sifat u.jub dan r.iak. Hidupkan aku dalam kesederhanaan biar pn sejauh mana melangkah amin.

Hahahaha bapak ngn anak sama je. Hahahahaha s.akit perut aku gelak.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : FBDDChronicle/OM

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*