Wanita Misteri Yang Dikaitkan Dengan Syed Saddiq Tampil Buat Penjelasan

Media sosial sebelum ini telah digemparkan dengan satu pendedahan tentang lelaki yang dipercayai bekas Menteri Pakatan Harapan bersama beberapa foto beliau bersama seorang wanita.

Beberapa page di Facebook termasuk Ops Johor telah memuatnaik gambar-gambar tersebut.

Bersama dengan pendedahan itu turut dikongsikan beberapa keping gambar mirip bekas Menteri itu yang keletihan tertidur dan disebelahnya seorang wanita misteri.

Dalam beberapa foto gambar itu juga menunjukkan wanita misteri itu yang pada mulanya memakai baju namun selepas itu tidak berbaju pada gambar yang lain, di mana hanya menutup sebahagian kecil tubuh putihnya dengan rambutnya yang panjang.

Inikah wanita mesteri di sebelah seorang lelaki yang dikatakan mirip bekas Menteri Pakatan Harapan iaitu Syed Saddiq yang tular sebelum ini?

Mengapa wanita ini menyesal? Apa yang disesalkan? Video pengakuan wanita ini telah dimuatnaik oleh Facebook Page Ops Johor.

Barikut adalah teks pengakuan wanita tersebut:

“Saya menyesal biarkan kamu mempergunakan saya. Saya menyesal sediakan makanan dalam bilik kamu. Saya meyesal membiarkan kamu melayan saya seperti plaacur dan kamu ada satu karektor di sebalik muka seorang yang baik.”

“Kamu boleh cakap ramai perempuan yang suka dengan kamu sampai emaknya sanggup curi poster untuk dibawa balik, tapi adakah mereka betul-betul kenal kamu seperti saya mengenali kamu?”

Entah-entah perempuan ni yang amik duit kau Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, Ke kau dah habis buat enjoy dengan dia? Opsss.. Just stay at home ­čĄ¬#OpsJohor

Posted by OPS JOHOR on Monday, March 30, 2020

“Saya masih terasa sampai sekarang yang kamu boleh tuduh saya macam-macam. Dan sekarang saya tak nak ada apa-apa kaitan dengan kamu”

“Kamu boleh berhenti hubungi saya, mesej saya. Jangan cuba-cuba untuk datang ke rumah saya dan cuba untuk berjumpa saya. Saya tak nak berjumpa kamu.”

“Mulai sekarang saya hanya mahu ketenangan. Saya perlukan masa untuk diri sendiri kerana ini adalah kali pertama benda macam ni berlaku pada diri saya.”

“Saya rasa separuh dari rakyat Malaysia dah tahu siapa saya.”

“Apapun kepada semua wanita di luar sana, jangan jadi seperti saya. Jangan diperbodohkan dengan seorang lelaki yang bertopengkan seorang yang budiman dan baik.”

“Apapun saya belajar dari kesilapan dan lagi sekali saya meminta ampun kepada semua orang dan saya masih muda lagi dan saya bodoh. Saya percaya semua orang buat benda bodoh ketika waktu muda.”

Memang kebanyakan pemimpin PH adalah penipu. Itu tidak boleh dinafikan.

Tidak mengapalah dik. Lebih baik sesal sekarang. Adik masih muda. Cantik pula tu. Selepas ini berhati-hatilah ya..

Pendedahan Skandal Syed Saddiq Syed Abdul Rahman

Pendedahan Skandal Syed Saddiq Syed Abdul Rahman#OpsJohor

Posted by OPS JOHOR on Friday, April 10, 2020

Netizen berjaya jejaki gadis misteri yang tidur bersama lelaki mirip bekas Menteri PH

Setelah tular gambar-gambar intiim seorang wannita bersama lelaki mirip bekas Menteri Pakatan Harapan (PH), netizen mula mempersoal dan tertanya siapakah gerangannya wanita misteri itu.

Ada yang mengatakan wanita itu sengaja mengambil gambar tanpa kebenaran lelaki itu. Ada juga mengatakan sebaliknya. Pelbagai spekulasi telah berlegar di media sosial.

Akhirnya pada petang tadi netizen telah berjaya menjejaki akaun Instagram wanita tersebut. Akaun instagramnya telah mula “diserang” oleh tentera-tentera bawang se-Malaysia.

Komen admin, tak salahpun jika wanita tersebut mahu bercinta dengan sesiapa. Kerana itu adalah hak peribadinya.

Tetapi persoalannya kenapa wanita itu sengaja mengambil gambar ketika temannya itu dalam keadaan tengah nyenyak tidur tanpa berpakaian? Ini akan menimbulkan banyak fitnah. Apatah lagi jika temannya itu adalah seorang yang dikenali ramai?

Apapun, admin tabik dengan kehebatan netizen-netizen ini. Masakan tidak, hinggakan Kerajaan Taiwan pun terpaksa tunduk dan memohon maaf kepada angkatan netizen Malaysia. Tak perlu pun gunakan saluran Menteri mahupun Diplomat.

Sabahkini.net, tuncarlos.com, Ops Johor

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*