“Duk Buat Apa Tu? Bagi Smpai Rumah Dulu” Pemandu Kant0i RibaPasangan dalam Axia, Netlzen Suruh Pasang ‘Tlnted’

Ketika ini, ramai warganet yang suka memuat naik vdeo yang dira.kam tanpa sebarang penjeIasan. Walaupun menganggap perkara tersebut sebagai sesuatu yang remeh, namun boleh jadi ia memberi kesan neg4tif kepada lndividu yang dira.kam.

ZAMAN orang ramai suka merakam dan menular apa saja sekarang ini, kami nasihatkan pengguna jalan raya supaya janganlah melakukan sesuatu yang boleh mema.lukan diri sendiri dan memba.hayakan orang lain.

Nak KIaim Fr.ee Shppng Sho.pee Tak? KIik Sini… https://shp.ee/mw2mqm3

Terbaharu, tular satu video pemandu Perodua Axia yang sedang bermesr44n dengan pasangannya ketika sedang memandu. Tidak kisah apapun status antara pemandu dan pasangannya itu, tindakan membiarkan diri dipe.luk pasangan ketika sedang memandu adalah tndakan cukup berba.haya.

HaI tersebut telah dikongsi oleh seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai anchaleejaidee1 apabila memuat naik satu ra.kaman video pemandu sebuah kereta Perodua Axia yang sedang merlba seorang wanlta ketika memandu.

Tndakan itu sama saja bhaya, atau mungkin berkali ganda lebih berbhaya seperti ibu bapa yang meribakan anak mereka ketika memandu.

Video RlBA pasangan dalam kereta?

Rak4man tersebut memperlihatkan seorang wanita baring di peeha pemandu kereta dengan kapsyen yang ditinggalkan di video berkenaan sedikit mengund4ng persepsi tidak baik dalam kalangan netizen.

Ramai netizen cuba berprasangka baik dan bersinikal dengan aksi pasangan dalam video tular tersebut. Tidak kurang yang menasihati pemandu supaya segera menggelapkan cermin (tinted).

“Bersangka balikkk… Tengah bisik tuu,”  kata Nazirul Mubin.

“Tu la lain kali buat tinted gelap,” kata Pahlawan Merah.

“Duk atas riba terusss..hahaa. Kalau budak umur setahun tak pa la jugak nak beriba pun..ni besar gedabak,” kata Saiful Azwan.

“Orang zaman sekarang ini jenis tak ada maru4h dah, atas jalan pun jadi kerja…”

“Dok buat apa tuuu… dan la bagi sampai tumah dulu…” tulis pengguna TlkT0k berkenaan.

Walau bagaimanapun, anchaleejaidee1 telah menutup ruangan k0men di p0sting berkenaan kerana pelbagai reaksi telah diperoleh sejak video tersebut di muat naik ke akaun TikT0knya.

Setakat ini, video tersebut telah ditonton puluhan ribu viewers dan belum ada sebarang penjelasan yang dilakukanoleh kedua-dua pihak bagi menceritakan h4l sebenar kej4dian tersebut..

Diharap apa yang berIaku seperti dirakam dan dituIarkan ini tidak sama dengan hakikat sebenar.

Sumber/Kredit: OMM, info terkini

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*