Zarina Zainuddin Mahu Cadangannya Diketengahkan – “Tengah Azan Dia Pvkul Anak Orang Sampai Lembik”

Pelakon dan usahawan, Zarina Zainuddin tampil bersuara selepas tular video bvli yang melibatkan tujuh remaja lelaki yang melakukan srangan ke atas seorang remaja lelaki lain di Kunak, Sabah.

“Saya Lihat Jadi Sakit Hati”-Zarina Zainuddin

Menerusi posting di Instagram, Zarina akui terkesan menonton video tersebut yang disifatkannya sebagai hilang pertmbangan kerana sanggup memkul remaja itu sehingga lemah longlai apatah lagi sewaktu azan sedang berkumandang.

“Di waktu azan sedang berkumandang mereka seperti orang hilang pertimbangan pkul sampai lemblk anak orang..Saya lihat jadi saklt hati..

Kes bvli macam ni kalau sekadar diberi amaran dan hukvman ringan mereka takkan takut sebab orang kalau dah biasa pkul orang dia jadi sedap nak pkul lagi dia rasa dua hero gngster kampung dorang.”- pesan Zarina

Mahu Pembvli Dikenakan Hkuman Pnjara Seumur Hidup

Tambahnya lagi, dia mencadangkan agar pembvli seperti itu dikenakan hkuman pnjara seumur hidup supaya mereka yang berslah akan berasa insaf dan dapat belajar menghormati orang lain.

“Saya cadangkan pembvli sebegini diberikan hkuman PNJARA SEUMUR HIDUP..Biar matl pun nanti dalam pnjara baru dia insaf belajar agama belajar hormat kat orang..

Belajar buat perkara yang berfaedah kat dalam tu. Sampai hujung nyawa dia mesti bahagia kat dalam tu.”- katanya lagi

Memetik laporan Berita Harian, baru-baru ini tular sebuah klip video kejadian pergduhan sekumpulan remaja lelaki yang telah menmbuk dan menendang seorang remaja lelaki lain.

Kesemua mereka telah ditahan di Ibu Pejabat P0lis Daerah (IPD) Kunak bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh di tempat awam.

Sumber/Kredit: murai.my via express news

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*