Tak Pndai Kupas Buah, Hari Hari Bangun Lambat Pun Mertua Tetap Sayang – Nia Ramadhani

PEIAKON Nia Ramadhani dalam satu knyataannya mengakui berdepan dengan masaIah yang sukar untuk ditngani iaitu bngun pada waktu pagi.

Menurut isteri kepada ahli perniagaan itu, dia memang mempunyai masaIah untuk bngun pagi sejak dahulu lagi waIaupun selepas berkahwin.

Biar menyedari keIakuan tersebut satu tabiat bruk, sikapnya langsung tidak menjadi masaIah buat ibu dan bapa mertuanya.

“Ayah dan ibu Ardi mnerima diri aku seadanya”

“Mungkin sebab mereka sudah melihat tabiat susaah bangun pagi aku ini sukkar untuk diubah, jadi mereka menerimanya dengan berlapang dada,” ujar Nia.

Tambah bintang filem Suster Ngesot itu, mertuanya juga tahu bahawa dirinya tidak pndai mengupas kulit buah-buahan.

Justeru mereka tidak menyurruh Nia untuk mengupas buah menggunakan plsau kerana rlsau jari peIakon itu akan tercdera.

Terdahulu , peIakon jelita Indonesia itu pernah menjadi tumpuan wrgamaya apabila tidak tahu mengupas buah salak.

Menerusi laman s0sial Twitter, seorang pengguna thepilouge berkongsi p0tongan vldeo yang diambil daripada Instagram Story suami Nia, Ardi Bakrie yang memaparkan telatah isterinya itu

“Tuhan menciptakan Nia Ramadhani kaya, cantik, body goals. Namun, dia terlalu smpurna hingga Tuhan ciptakan dia tak boleh buka buah salak,” tulis pengguna tersebut sebagai keterangan video.

Menerusi video berdurasi 15 saat itu, Nia kelihatan sedang menikmati minum petang bersama suaminya di sebuah restoran.

Sumber : Kosmo

“Suami Nak Kahwin Lain” Ini Sebabnya Buat ramai Terkejut..- Nia Ramadhani

Pasangan selebriti Indonesia Nia Ramadhani dan suaminya, Ardi Bakrie telah mendirikan rumah tangga selama sepuluh tahun.
Namun baru-baru ini, agak mengejutkan apabila Ardi memberi bayangan untuk mencari isteri kedua.

Walaubagaimanapun, perkara itu tidak membuatkan Nia marah, malah aktres jelita itu dengan selamba bertanya suaminya tentang ciri-ciri idaman pada wanita lain yang diinginkan.

Bagi Nia, seseorang wanita hanya perlu percaya dan yakin dengan diri sendiri dalam melayari rumah tangga.

“Sebagai wanita, kita hanya perlu percaya pada diri sendiri terutamanya apabila bergelar seorang isteri, kita harus yakin dengan diri sendiri tanpa perlu memikirkan tentang wanita lain,” katanya.

Sekadar info, Nia dan Ardi mendirikan rumah tangga pada 1 April 2010.

Hasil perkongsian hidup, mereka telah dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Nia dan Ardi juga dilihat sebagai pasangan romantis yang sering berkongsi momen manis di media sosial.APA sahaja yang dilakukan pelakon cantik dari Indonesia, Nia Ramadhani pastinya menjadi perhatian ramai.

Baru-baru ini, Nia menerusi sebuah temubual bersama program Ngopi D4ra mendedahkan sudah hampir berbelas tahun dia tidak pernah melakukan kerja rumah mahupun tugasan harian termasuk mencuci pinggan mangkuk.

Menurut Nia, dia sudah hampir 17 tahun tidak pernah ke dapur untuk mencuci pinggan kerana semua itu dilakukan pembantu rumahnya.

“Saya teringin nak tengok Nia Ramadhani mencuci piring.

“Oh ya, alang-alang dah bercakap soal ini, bila kali terakhir kamu mencuci pinggan ya?” soal Jessica.

Kerja rumah sebelum ini diuruskan pembantu Nia Ramadhani.

“Saya kahwin pun dah hampir 10 tahun… Sewaktu saya berusia 12 tahun.

“Eh tidak… semasa baru lahirkan anak sebelum ini saya pernah ajar pembantu untuk cuci pinggan,” jawab Nia.Nia menjelaskan perkara itu gara-gara pengacara program berkenaan dikenali sebagai Jessica Iskandar yang mencabar Nia untuk membasuh pinggan mangkuk di set penggambaran berkenaan.

Dalam pada itu, Nia tanpa berfikir panjang menyahut cabaran mencuci pinggan yang diberikan kepadanya.

Malah, aksi dia mencuci pinggan di studio itu turut mencuit hati penonton apabila selamba mencuci pinggan tanpa mengenakan sarung tangan yang diberikan padanya. – Liputan6.com

Sumber : Transformasi.pw

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*