Gara-Gara Bosan Kuarantin Di Rumah, Hari-Hari Suami Batalkan Wuduk Eyra Hazali

Sedang meniti saat bahagia berumah tangga dan bakal diserikan dengan kehadiran cahaya mata, kehidupan Eyra Hazali kini sudah cukup lengkap

Pelakon Eyra Hazali mencuri tumpuan ramai apabila berkongsi momen manis bersama suami tercinta, penjaga gol Johor Darul Ta’zim, Muhammad Haziq Nadzli, ketika mereka sedang menjalani tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Terlalu bosan terperap di rumah sepanjang tempoh kuarantin, Eyra berkata Haziq sering mengusiknya.




Status yang dimuat naik di Twitter ternyata mendapat perhatian netizen apabila Eyra mengatakan suaminya sering mengusiknya dek kerana terlalu bosan di rumah sepanjang tempoh kuarantin. Malah, Eyra mengatakan habis kecut jarinya kerana kerap mengambil wuduk.

Dalam pada itu, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat pasangan ini yang sememangnya romantis habis sehingga ramai yang masih bujang diluar sana turut rasa cemburu melihat kebahagiaan mereka.





Ada bagusnya Perintah Kawalan Pergerakan ini lebih-lebih lagi buat mereka yang sibuk bekerja sebelum ini ada banyak masa boleh diluangkan masa bersama keluarga. Malah, suami isteri juga boleh ambil peluang berbulan madu dirumah, menikmati momen bulan madu di rumah.

Barulah hubungan lebih erat dan bertambah rasa cinta dan kasih sayang. Betul tak?

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*