Hebat Sangat Nak Rompak Kedai! Tengok Apa Yang Terjadi Seterusnya Buat Perompak Lari Tak Cukup Tanah!

*Saksikan Video Penuh Di Akhir Artikel

Hebat Sangat Nak Rompak Kedai! Tengok Apa Yang Terjadi Seterusnya Buat Perompak Lari Tak Cukup Tanah! | Kicappedas Media – Memang buat malu jer. Ingat sendiri hebat sangat nak rompak kedai guna pisau, tengok apa yang terjadi seterusnya buat perompak tu lari tak cukup tanah ko!!

kedai runcit memang senang jadi target perompak. Ini mungkin disebabkan duit simpan kat kaunter jer senang mereka nak ambil. Ini lah sebabnya kenapa banyak kedai nak pasang cctv. Kalau ada kes rompakan berlaku, semua orang akan tahu apa yang terjadi semasa rompakan berlaku, dan ia juga boleh jadikan satu bukti untuk pihak polis buat siasatan.

Cctv sangat berguna dalam kejadian seperti berlakunya kes rompakan. Ada syarikat yang menjual cctv amat bijak, cctv yang mereka jual dalam satu set termasuk alarm dan kalau ada apa-apa yang berlaku, seperti kes rompakan, tapi tidak ada orang kat kedai, kalau mereka cuba pecah masuk ke dalam kedai, alarm akan keluarkan suara dan signal akan hantar ke balai polis, dan seterusnya pihak polis akan ambil tindakan seterusnya.

Walau bagaimanapun, ada perompak rasa cam tidak takut kepada cctv, mereka tahu kebanyakan kedai ada pasang cctv, tapi mereka masih ambil risiko untuk rompak kedai. Lihat keadaan yang ada kat dalam video di bawah, perompak tu cuba ambil pisau untuk ugut tokey kedai tu, tapi lihat apa yang tokey kedai tu keluarkan, perompak tu lari terus..!! Cepat tengok

Sila tonton video:

Sumber

UNTUK TARIK LEBIH BANYAK PELANGGAN, AWEK NI BUAT CAM NI DEPAN ORANG RAMAI! BILA DIA BUKA MULUT SEMUA ORANG PENGSAN DAH!

Memang kretif! Untuk menarik lebih banyak pelanggan, awek ni buat cam ni di depan orang ramai! Bila dia buka mulut semua orang pengsan dah! Tu awak ke nie? Buat semua orang lawak sampai pecah perut. Lain kali kalau jumpa ada awek cantik perlu lihat betul-betul dulu, sebab bukan semua awek ialah ‘awek’. Lelaki akan faham.. haha

Zaman sekarang nie nak cari duit pun bukan senang. Makin banyak orang keluar buat bisness dan fikir cara-cara yang kretif untuk menarik perhatian pelanggan supaya dapat hasilkan jualan. Susak jugak zaman ni kalau nak cari duit. Kalau tidak buat promosi, tidak ada orang akan lihat kedai awak. Cara yang kretif biasanya dapat menarik bebola orang ramai. Lepas tu buat orang ramai tertarik dengan apa yang awak buat atau cuba nak sampaikan. Makin banyak orang lihat awak, makin banyak peluang awak boleh buat presentation kepada mereka dan seterusnya hasilkan jualan.

Mari lihat cam mana ‘awek’ ni tarik pelanggan. Memang tidak sangka ‘awek’ ni sanggup buat cam ni demi untuk menarik lebih banyak pelanggan. Memang sangat unik, sebab bukan semua orang berani buat cam ni kat depan orang ramai. Kalau awak ada pergi sana, bila dia buka mulut dan cakap pasti buat awak mau pengsan dah.. suara dia… seram ni!!

Sila tonton video:

Sumber dan Kredit : superkiram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*