(Video) “Tak Iayak Ke Saya Nak Bahagia?” LeIaki Sdih Tgok lsteri Mnangis Dihlna Bersuami ‘Iembut’

Selalunya, lelaki berpewatakan Iembut ini sering dianggap sebagai ‘mak ny4h’ ataupun ‘p0nd4n’. Hakikatnya tidak semua lelaki seperti itu menyukai k.aum seje.nis.

Kadangkala didikan yang lembut dan sopan dari ahli keluarga membuatkan mereka berpewatakan seperti itu dan masih lagi seorang Ielaki sejati. Namun, masih ada perse.psi masyarakat yang memandang ser0ng mereka sehingga sanggup menghlna clptaan Allah.

Hal ini dikongsikan oleh pengguna TikT0k dikenali sebagai oppaarkir94 apabila sering dihlna sehingga isterinya tldak dapat mena.han tangls kerana sdih mendengar ada individu yang sesuka hati memperIekehkan suaminya.

Hlna ke jadi lelaki Iembut? Lelaki Iembut tempatnya dine.raka? Tak lyak ke saya bahagia? Tlong jawab.

Dalam perkongsian video tersebut dia mengakui berasa ksihan melihat isterinya yang sentiasa bersabar dengan kere.nah orang-orang yang sesuka hati menilai orang.

En.ggan memikirkan kata-kata orang, pengguna TikTok itu tak pernah gagaI mengambil hati isteri dengan membantu membuat kerja rumah.

Dia tetap bersyukur dan berterima kasih kerana dikurniakan seorang isteri yang setia menyokongnya serta tldak pernah maIu bersuamikan lelaki berpewatakkan Iembut sepertinya.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet mninggalkan komen positif kepada pasangan ini.

Video:

Mereka memberikan kata-kata semangat supaya tldak mengen.dahkan tanggapan orang lain dan memuji sebenarnya lelaki Iembut ini seorang yang rajin dalam setiap kerja yang dilakukan.

Sumber: FB

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*