(Video) Rakaman Gadis Menangis Sampai Pengsan, Enggan Makan dan Minum Seharian Akibat BF Kant0i Main Kayu Tiga

Cinta merupakan satu perkara yang mlsteri dan unik. Ada pasangan yang dah berpuluh tahun hidup bersama, clnta mereka tetap kukuh dan mekar.

Manakala, bagi pasangan lain pula ada yang berpaling tadah kepada cinta lain selepas berbelas tahun menjalani bahtera perkahwlnan.

Tapi realitinya, pu.tus cinta memanglah sesuatu yang menyakltkan. Selain dirundung kesedlhan, seseorang yang mengalami pvtus cinta juga pasti akan kecew4 dan am4rah sampai ada yang mengalami tek4nan perasaan.

Begitulah seperti kisah yang dikongsi oleh seorang pengguna TikTok @arjelitasianturi1 ini. Menerusi aplikasi TikTok, @arjelitasianturi1 berkongsi sebuah video tentang kisah sedlh rakan baiknya yang baru sahaja pvtus cinta.

Terlampau sedlh BF kant0i cvrang

Nak dijadikan cerita, gadis itu baru mengetahui bahawa teman lelaki yang disayangi selama ini dalam diam menjalin hubungan dengan perempuan lain.

Dalam video itu, dia dilihat pengsan, tidak sedarkan diri dan hanya terbaring di atas lantai selepas seharian menangis sebaik sahaja mengetahui perkhabaran duka tersebut.

Menangls hingga pengsan, tak nak makan atau minum

Bukan setakat menangls sahaja, akibat terlampau sedlh gadis itu turut tidak mahu makan atau minum dan sanggup membiarkan diri kelaparan sepanjang hari.

Sementara itu, rakan-rakan lain dilihat gigih berusaha membantu menenangkan kembali gadis tersebut supaya kembali sedar.

Kembali sedar dan mampu tersenyum

Dalam perkongsian lain, @arjelitasianturi1 memuat naik perkembangan gadis itu yang dilihat sudah kembali sedar dan mampu tersenyum semula

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen memberi sokongan terhadap gadis itu dan menasihatinya agar jangan bersedlh kerana masih ramai lagi calon lain.

Kuatkan semangat

Ramai lagi di luar sana yang menanti

Semoga bertemu dengan lelaki yang tulus menclntai

Pasti ada hikmahnya

Biasanya kalau macam ni BF dah makan?

Cari je BF lain apa susah

Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. Buat apa mengenang si dia yang tidak reti mnghargai betul tak?

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*