Sedekah Di RNR. Sampai Tol Bentong, Akak Tol Tunjuk “SESUATU” Di Wiper Kereta Yang Buat Aku TERGAMAM

Seorang individu yang dikenali Rashidah Rashidi telah berkongsi pengalamannya yang berlaku semalam apabila dia menolong seorang wanita misteri yang mendukung anak kecil di R&R Temerloh.

Baca apa yang terjadi seterusnya. Pengalaman beliau ini agak luarbiasa dan menyeramkan Namun, ambillah ikhtibar dan pengajaran.

Stop kat RnR temerloh.

Penin kepala plus lapar. Masa makan datang akak pki bju itam dan baby cute giler pakai baju putih.

Akak tu duduk depan aku. Mata bengkak menangis. Dia merayu mintak pinjam duit. Sebab purse dia hilang, minyak dah hbis.

Akal : jangan bagi weh, banyak kes org menipu. Lagipun duit kau da banyak guna duit harini. Travel sana sini. Baiki tayar, lampu, brek, servis kereta. Haa.. Baki dlm dompet pun ada rm100 sumtg

Aku terus cakap takde duit… Akak tu merayu2. Aku berkeras cakap takde duit. Dan akak tu bgun n blah. Baby tu pandang aku.

Hati : sampai hati ko biarkan akak tu. ce bayangkan akak tu ibu, baby tu jojon. B0dohla ko ni.

Aku terus kejar akak tu. Terus bagi semua duit dlm purse aku. Adeh…

Tawakal lah. Law tipu pun tipu lah. tp ak xsmpi ati nk tgok muke cian baby tu.

Sempat snap gambar (gambar ni jadi blur tetiba. Dunno why)

Lepas akak tu p, ak terus knyg, penin da ilang. Terus balik. smpai lah tol bentong, akak tol tegur.

Dek..Kenapa letak duit kat wiper? aku blur.

Tgok kat wiper, mcm ade duit. Aku terus stop tepi highway. fuhh.. duit rm50, ada 20keping. Rm1000. Allahu aku pandang kiri kanan. Siapa yg letak????!!! Meremang bulu roma.. adeh.. blurrr…

Artikel by KLViral

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*