Selepas Azhar Sulaiman Bagi Ayat Padv Pada Netlzen Sebab Mengata Anak Dia, Terkini Dia Muatnaik Status Yg Mengejvtkan

Anak kepada pelakon Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona kembali mendapat perh.atian netlzen apabila fotonya yang menj.olok mata dik.ecam netlzen.

Rata-rata memperti.kaikan pemakaian Leona yang agak s.eksi dan keterl.aluan selepas mewarnakan rambutnya baru-baru ini.

“Dik, kalau boleh jaga sikit ‘a.set’ tu,” kata salah seorang pengguna twitter.

“Mak b.apak tak tegur ke? Dah lah s.eksi,” komen salah seorang netlzen.

“Jaga a.urat dik, tak fasal-fasal nanti cantik kejap je, b.inasa yang lama,” n.asihat salah seorang warganet.

Leona yang memuat naik foto terbaharunya di akan Twitter dan Instagram itu tidak memberikan sebarang r.espon di atas t.eguran dan k.ecaman tersebut.

Namun Azhar menerusi laman Facebook miliknya menyedari akan hal tersebut.

“So today Leona kena k.ecam lagi termasuk lah Mami (Azhar) jugak kena h.entam sebab tak pandai d.idik Leona to be “i.slamik” “You ada anak?” persoalnya.

Leona pada Mac lalu turut hangat diperkatakan apabila dia dan kembarnya Andika Rees Pahamin berjaya meraih pencapaian terbaik dalam SPM 2019.

Azhar berkahwin dengan isterinya, Chempaka Emalin Pahamin dan mereka dikurniakan sepasang kembar Leona dan Andika Rees Pahamin serta Kasih Leia Ixora yang berusia 21 tahun.

Status Terbaru Azhar Sulaiman

Reaksi Orang Ramai

Sy percaya Mami dah t.egur dan beri d.idikan Islam sewajarnya utk family. Selebihnya berdoa kepada Allah sbb hati kte ni Allah yg pegang. Anytime Allah boleh bagi hidayah dan bolak balik hati kte. Yg meng.ata tu, hati2 la. Lebih baik doakan yg baik-baik. Gitewwwww.

Abg Azhar Sulaiman … Tak baik la sape yang meng.ecam begitu. Subhanallah.. Allahuakbar.. Sabarlah abg Azhar… Saya faham, abg Azhar da sedaya upaya mendidik anak abg Azhar.. Jadi ayah terbaik.. Saya doakan Semoga dipermudahkan segala ur.usan abg Azhar menuju ke jalan yang diredhai Allah.. Aamiinn ya robbal alaminn.

Saya tak pernah k.ecam kalau mungkin men.egur pun mesti dgn cara halus dan berhemah, sbb saya pernah sebaya leona, saya doakan agar semua manusia menjadi hamba Allah yg lebih baik in f.uture.

Ini adalah u.jian utk mami. s.abarlah… yg p.enting jangan berh.enti berdoa dan men.egur sekadar yg mampu.. nabi pun pernah pesan didiklah anak ikut zamannya.. budak dulu2 boleh di dib.antai kalau d.egil, budak2 skg tak boleh buat mcm tu, nanti lain pulak jadinya…sabar ye.

T.eguran itu perlu kerana kita saudara seagama… Tapi t.egur dengan beradab.. T.egur sembunyi2.. T.eguran yang k.asar, umum di khalayak, itu seperti mengh.ina…. Benda paling mudah Allah suruh, tapi susah nak buat laksanakan sebab hati kita belum cukup c.intakan Allah…. Tapi Allah masih sayang kita, kita masih berny.awa saat dan detik ini, peluang untuk kita menjadi hamba Allah yang lebih baik dari semalam.

SUMBER/KREDIT : AstroGempak via ONline Malaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*