Kapal terbang ini menuju ke Jerman. Penumpang Merakamkan ‘SESUATU’ yang PELIK tersembunyi di dalam awan

JERMAN: Sebuah Kapal terbang yang sedang terbang menuju ke negara Jerman. Penumpang kat dalam kapal terbang tiba-tiba rakamkan ‘benda’ yg tidak diketahui dan sedang sembunyi di dalam awan! Cuba lihat betul-betul, apa benda tu, UFO ke atau makhluk asing nie?

Sebuah keluarga rancang nak pergi lawat Jerman semasa cuti sekolah sebab tak pernah pergi Jerman. Justeru mereka beli tiket kapal terbang dan bila sampai hari penerbangan, mereka terus sampai ke kapal terbang dan naik kapal terbang tu.

Mula-mula cam biasa jer. Mereka ambil kamera nak buat rakaman video supaya boleh update facebook profile mereka nanti. Tiba-tiba dia jerit terkejut!! Kawan dia tanya apa terjadi.. jom tengok apa yang telah dia rakamkan tu. ‘benda’ tu tidak dapat diketahui dan sembunyi di dalam awan!!!

Lepas dia muat naik rakaman video banyak orang komen dan video ni pun dah jadi viral. Tidak ada orang tahu apa benda tu. Kita pun sudah tahu dunia ini ada perkara yang pelik yang tidak diketahui orang. Kalau tu memang UFO pun tak terkejut jugak. Kat banyak tempat pun ada orang berjaya rakam video yang menunjukkan kewujudan UFO. Jom sama-sama kita lihat video di bawah dengan teliti. Tengok apa yang telah mereka jumpa!! Jom saksikan

Sila tonton video penuh:

Sumber : kotakmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*