Nasib ada CCTV rakamkan, kalau tidak masih tidak tahu apa yang terjadi kepada almari sebab selalu rasa cam pelik jer almari tuan rumah

Alamak!! Nasib ada CCTV rakamkan, kalau tidak masih tidak tahu apa yang terjadi kepada almari sebab selalu rasa cam pelik jer almari tuan rumah.

Kelakuan yang terlampau rajin bibik nie buat semua orang ternganga, dia tidak tahu cuci almari dapur tidak boleh guna cara cam ni ke? sehingga berbekas-bekas air, tuan rumah terkejut BESAR lepas jumpa rakaman CCTV ini.

boleh tahan bibik ni

Anda boleh scroll ke bawah terus tonton video, lihat apa yang telah bibik ni buat terhadap almari dapur tu.

Tidak tahu kat mana sumber video ini dan rumah mana yang rakam.

Tapi dalam rakaman video ini menunjukkan cara-cara bibik ini mencuci almari dapur.

Netizen lepas tonton video nie pun mengeluh dan ternganga, mereka harap almari dapur ini menggunakan material yang boleh tahan air.

bertabahlah tuan rumah

Ini kerana pada zaman sekarang, banyak almari adalah diperbuat daripada habuk kayu yang dimampatkan di mana sangat senang resap air dan akan buat almari itu rosak.

Netizen juga harap majikan bibik ni boleh lihat kerajinan dan memberi imbuhan yang setimpal kepadanya.

Adakah anda juga pernah guna cara cam nie untuk cuci almari? Munkin budak-budak akan buat lar.. tapi orang dewasa pasti tidak akan buat cam nie sebab tahu material almari sekarang adalah tidak tahan dengan air.

bibik terlampau rajin

Jom sama-sama kita saksikan video di bawah.

Bibik yg rajin terlampau, pasti mengejutkan tuannya dgn apa yg dia telah buat ketika mencuci almari dapur.

Sumber

UNTUK TARIK LEBIH BANYAK PELANGGAN, AWEK NI BUAT CAM NI DEPAN ORANG RAMAI! BILA DIA BUKA MULUT SEMUA ORANG PENGSAN DAH!

Memang kretif! Untuk menarik lebih banyak pelanggan, awek ni buat cam ni di depan orang ramai! Bila dia buka mulut semua orang pengsan dah! Tu awak ke nie? Buat semua orang lawak sampai pecah perut. Lain kali kalau jumpa ada awek cantik perlu lihat betul-betul dulu, sebab bukan semua awek ialah ‘awek’. Lelaki akan faham.. haha

Zaman sekarang nie nak cari duit pun bukan senang. Makin banyak orang keluar buat bisness dan fikir cara-cara yang kretif untuk menarik perhatian pelanggan supaya dapat hasilkan jualan. Susak jugak zaman ni kalau nak cari duit. Kalau tidak buat promosi, tidak ada orang akan lihat kedai awak. Cara yang kretif biasanya dapat menarik bebola orang ramai. Lepas tu buat orang ramai tertarik dengan apa yang awak buat atau cuba nak sampaikan. Makin banyak orang lihat awak, makin banyak peluang awak boleh buat presentation kepada mereka dan seterusnya hasilkan jualan.

Mari lihat cam mana ‘awek’ ni tarik pelanggan. Memang tidak sangka ‘awek’ ni sanggup buat cam ni demi untuk menarik lebih banyak pelanggan. Memang sangat unik, sebab bukan semua orang berani buat cam ni kat depan orang ramai. Kalau awak ada pergi sana, bila dia buka mulut dan cakap pasti buat awak mau pengsan dah.. suara dia… seram ni!!

Sila tonton video:

Sumber dan Kredit : superkiram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*