PeIakon P0pular Talwan MennggaI Dunla,Dan Mwasiatkan RM3oo,ooo dan Perhiasan Emas Kepada Pmbantu Rumah lndonesia

NAMA pelakon Taiwan Chen Sung-Young menjadi sebutan setelah dilaporkan menlnggaI dunla pada 17 Disember lalu.

Selain khabar kem4tiannya, pelakon berusia 80 tahun itu turut memberikan sebanyak 2 juta TWD (RM302,000) kepada pengasuhnya, seoarang wanlta musIim.

Chen memilih untuk bersara daripada bidang lakonan kerana keadaan kesihatannya yang semakin mer0sot pada 2000 dan kemudiannya mengalami str0k pada 2006.

Bagaimanapun, Chen memilih untuk tidak berkahwln dan tidak mempunyai anak.

Namun dalam beberapa tahun terakhir, dia sangat rapat dengan Yule dari lndonesla dan sudah menganggap wanita itu sebagai anak sendiri.

Sebelum menlnggaI dunla, Chen berjanji akan memberikan yang terbaik untuk Yule kerana dia telah menjaganya dengan baik selama ini.

Chen berbuat demikian supaya pengasuhnya dapat membeli tanah dan membina perniagaan apabila dia pulang ke lndonesia.

Dalam pada itu, Chen juga pernah memberikan sejumlah perhiasan emas bernilai 1.2juta TWD (RM180,000) kepada Yule. TAIWAN NEWS

Video

Sumber/Kredit: mstar, transformasi

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*