Aliff Syukri Buat Pengumuman Keluarkan Lagu Baru Tetapi Isteri Dia Bagi Syarat Ketat Sebelum Dia Pergi Umrah

Baru baru ini selepas teruk dihentam kerana gara gara tersalah cakap di konsert Gegar Vaganza 5 Dato Aliff Syukri tidak hadir ke konsert terbaru GV5. Lebih mengejutkan apabila isteri beliau Datin Shahida membuat keputusan menutup akaun instagram dia kerana dia pun terkena tempias kutukan netizen,

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel

“SAYA BUKAN ARTIS DAN SAYA TIDAK TAHAN DIKEC4M, MINTA MAAF,” – DATIN SERI SHAHIDA TUTUP AKAUN INSTAGRAM

Setelah teruk dikecam netizen gara-gara ada sedikit salah faham menerusi sebuah program TV melibatkan suaminya, Datuk Seri Aliff Syukri baru-baru ini, Datin Seri Shahida Mohd Rashid tampil meminta maaf kepada umum.Dia berbuat demikian menerusi satu entri di laman Instagramnya, lewat malam semalam.

Katanya, meskipun ramai yang mempersoalkan mengapa dia memilih Aliff sebagai suami, namun sebagai seorang isteri yang sudah melalui zaman susah senang bersama suaminya, dia lebih tahu daripada orang lain.

“Ketika berusia 21 tahun, ketika ini saya tidak pernah mengimpikan apa2 yg indah ttg hidup,perempuan biasa tinggal di rumah flat,bapa pemandu teksi ada 6 adik beradik semuanya lelaki.“Dalam hati dan fikiran saya pun akan hidup biasa mcm orang lain,tak pernah terfikir suatu hari saya akan menjadi bahan cemuhan masyarakat……tak pernah terfikir apa2 yg buruk kecuali nak ada hidup yg lebih baik,x ada bercita2 tinggi.

.

“Saya sedih 2 hari ni tapi bila anak2 dah tidur semua saya fikir kenapa saya perlu bergaduh dgn semua orang dan mempertahankan diri…..(jadi saya minta maaf kepada semua yg komen saya balas mungkin agak biadap) x seharusnya saya membalas komen2 tersebut dgn emosi sbb Kita x boleh paksa manusia suka dan terima kita.“Ini mungkin ujian saya …ujian kita berbeza kan……bila kita berduit kita diuji hal begini,kalau kita bahgia kasih sayang kita diuji bab lain pula…..mcm lah org kata apa2 pun saya tidak simpan dalam hati.“Setiap hari saya belajar menjadi yg terbaik,ibu yg terbaik,isteri yg terbaik,sahabat yg terbaik dan seorang hamba yg terbaik di sisi tuhannya.

.

Saya bukan artis dan saya x tahan dikec4m.“Saya tetap akan ada di aliffsyukriterlajaklaris sbb saya kenal dia…..berkat rezeki dari Allah dan usaha dia cari rezeki selama 10 tahun setiap tahun saya dapat umrah,dapat pergi haji,tu kebesaran nikmat pada saya yg saya paling bahgia.“Saya selalu mendoakan yg terbaik buat dia,tapi saya lebih yakin Allah itu lebih maha mengetahui dan maha mengasihi.“Minta maaf sebanyak2 nya dgn hati yg paling ikhlas……supaya bangun pagi nanti saya x mau fikir hal ini lagi sbb saya masih ada anak2 yg perlu saya didik dan disayangi.

.

“Kesilapan percakapan itu tidak disengajakan dan saya sendiri pun kadang2 terlepas cakap cuma x masuk TV je lagi,” tulisnya.Dalam pada itu, Shahida sempat juga bergurau mengatakan pengikutnya di laman Instagram turut meningkat gara-gara kontroversi tersebut.“Saja nak tambah gara2 isu ni rmaai komen nak unfollow…. tapi kan…tapi kan followers saya 2 hari ni naik 20k dah….tapi x tau lah follow nak kutuk ke nak apa (gurau je tau sbb dah sedih2 ending ni nak bg happy sikit),” tulisnya lagi.

Dan susulan daripada itu laman sosial instagramnya di tutup dan deactive akaun telah di buat ke atas akaun shahidaherbs perkara itu di sahkan sendiri oleh dato aliff syukri di laman sosial instagramnya.

DATIN SHAHIDA BUKA KEMBALI AKAUN

Selepas Dato Aliff Syukri mendengar nasihat isteri beliau supaya tidak perlu hadir ke konsert. Hari ini Datin Shahida buat keputusan untuk buka semula akaun instagram. Rupanya bukan tutup tetapi disable sekejap.

ADA LAGU BARU UNTUK SEMUA TETAPI ADA SYARAT DARI DATIN SHAHIDA

Aliff Syukri buat pengumuman bahawa dia akan keluarkan lagu baru khas untuk semua haters dia. Datin Shahida tetapkan beberapa syarat sebelum dia berangkat ke umrah. Aii, apsal dato tak pergi?

Kenyataan yang ditulis oleh Dato Aliff Syukri Berkenaan Lagu Baru

pening sebenarya dapat wife mcm ni queen contral soo kena ikut cakap bini lahh dia nak sy jadi yg terbaikkan.. .
.
tak sabar sy nak sharekan lagu #biarapaorgkata yg sy ambil impirasi dari kisah kehidupan saya yg penuh Omak duri dan sy nak kasi korang happy pasti memghiburkan.. inyallah baik utk semua.. siapa yg suka saya buat lagu boleh komen di bawah..korang nak lagu konsep mcm mana dan mv jenis mcm mana?? sajee nak buat survey..

Video Penuh Aliff Syukri Dan Datin Shahida

By : KLViral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*