Intan Salleh Sah Selamat Jadi Isteri Orang. Akui Sebak Apabila Disarungkan Cincin Oleh Suaminya.

Menerusi perkongsian terbaru Intan Saleh di media sosialnya, dia selamat diijabkabulkan bersama jejaka bernama Aizam Yahya. Intan, 35, diapt oleh dua orang puteranya Arish Muqri dan Ariq Muqri masuk ke dewan persandingan. Cantik dan kemas mengenakan busana pengantin berwarna peach, kedua-dua pengantin dinikahkan sendiri oleh bapa dengan sekali lafaz sahaja.

Kelihatan Intan tidak dapat menahan sebak tatkala Aizam menyarungkan cincin di jarinya. Majlis dihadiri oleh keluarga terdekat dan juga rakan-rakan. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata mendoakan kebahagiaan Intan dan mengatakan dia layak untuk bahagia.

Alhamdulillah tahniah bonda..u deserved to be happy..”

“Alhamdulillah moga bonda n hubby berpanjangan hingga kejannah..”

“Tahniah intann. Yg ku tunggu slme ni..”

Sekadar info, Intan pernah mendirikan rumah tangga bersama pemuzik, Muhammad Radzi Abdul Wahid atau dikenali sebagai Ude pada tahun 2013. Namun kemelut rumah tangganya akhirnya bernokhtah apabila itu sah bercerai talak satu pada tahun 2018. Mereka dikurniakan dua orang anak iaitu Arish Muqri serta Ariq Muqri.

Dalam pada itu, dunia hiburan gempar apabila Izreen Azminda membuat pengakuan terbuka sudah menjadi isteri kedua kepada pemuzik bebas itu semenjak 8 Ogos 2017 dalam satu perkahwinan tertutup di Damansara. Perkahwinan itu dirahsiakan atas permintaan suaminya itu. Mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki iaitu Aaron Ibrahim serta Ali Idrees. Sebelum ini, Izreen Azminda mendirikan rumah tangga dengan jurukamera, Muhammad Riza pada 2012 tetapi berpisah dua tahun kemudian. Pada perkahwinan itu, Izreen Azminda dan bekas suami, dikurniakan seorang anak, Muhamad Adrian Umar yang kini berusia lima tahun. Sumber: Kisahdunia

Konten Intan Salleh Kali Ni Dapat Banyak Kritikan Dari Warganet. Kononnya Masih Tak Move On Dan Ini Responnya.

Pengguna aplikasi TikTok pasti menyedari bahawa ada satu konten yang tengah viral di media sosial berkenaan bertanyakan tentang sama ada seseorang yang dikenali kita ‘lemah’ ataupun tidak dengan gaya seakan mencabar. Ia mula vir4l setelah seorang TikToker Muslimah viral susulan mengeluarkan kenyataan wanita yang tidak menutup aur4t dengan sempurna digelar ‘lemah’ sehingga mendapat kritikan ramai. Kali ini, seorang infleuncer yang juga bekas madu pelakon terkenal Izreen Azminda iaitu Intan Saleh atau nama sebenarnya Intan Liana Salleh turut membuat video tersebut dan memuat naiknya ke TikTok.

“Kau cantik? Rampas hak orang tak? Rampas? Lemah!” katanya mengikuti konten yang tengah trend sekarang.

Walau bagaimanapun, ada yang kurang senang dengan konten yang dibuat Intan Saleh itu dan mengaitkan semula dengan kisah rumah tangganya yang pernah tul4r satu ketika dahulu. Ibu tunggal tersebut juga menjawab dengan baik bahawa apa yang dilakukan sekadar suka-suka dan  bertanyakan kembali siapa yang meminta maaf ketika siaran Melodi tempoh hari sama ada dirinya ataupun bekas madu.

Tak hanya itu, Intan juga turut ‘dihntam’ lagi dengan komen warganet yang membuat andaian jika pihak ‘sana’ membalas pula konten tersebut apakah tindakannya pula. Malas hendak bertek4k dengan warganet yang asyik mencari silapnya, dia hanya memaklumkan tidak terfikir seperti yang dinyatakan dan hanya mengikuti trend semasa membuat konten TikTok untuk suka-suka seperti orang lain.

Menjengah keruangan komen pula, ramai yang lebih berpihak kepada Intan kerana apa yang diperkatakannya sama sekali tidak salah dan dia yang melalui hal tersebut. Warganet juga merasakan ayat tersebut memang sesuai ditujukan kepada per4mpas kerana menganggu rumah tangga seseorang adalah satu perkara tidak baik lebih-lebih lagi sesama wanita.

Video :

https://www.tiktok.com/@intanroxssaleh/video/7018444551006211355?referer_url=https%3A%2F%2Fwww.motifviral.dnqj.my%2F&referer_video_id=7018444551006211355&refer=embed

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*