Selepas Foto Bersama Emma tersebar, Sesuatu Terjadi Kepada Akaun Wechat

Isu panas yang membabitkan Emma Maembong dengan abang kepada Menteri Belia dan Sukan Malaysia,Syed Abdullah Syed Abdul Rahman semakin hangat diperdebatkan. Penularan gambar-gambar daring mereka berdua telah mendapat kecaman daripada netizen semalam.

Selepas Emma membuat permohonan maaf di Instagram berikutan gambar-gambarnya tidak bertudung dan berpelukan dengan Syed Abdullah tersebar, kini giliran Syed pulak membuat pemohonan maaf melalui Instagram.

Hari yang sukar untuk saya dan keluarga…Menerusi satu status Instagram yang dimuat naik oleh Syed Abdullah, dia memberitahu bahawa akaun Wechatnya telah digodam oleh individu yang tidak bertanggungjawab dan menyebabkan gambar-gambar peribadinya tular.

Syed turut membuat pemohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan menegaskan kesalahan yang dilakukan tiada kena-mengena dengan keluarga ataupun rakan-rakannya yang lain.

Dia juga sedar bahawa perlakunya itu tidak menunjukkan contoh yang baik kepada anak muda dan berharap diberi peluang untuk memperbaiki diri.


Nak buat jahat tu belajar lah dulu bro!Permohonan maaf daripada Syed Abdullah telah mendapat maklum balas  yang pelbagai daripada netizen. Rata-rata berasa berang dan meminta agar Syed Abdullah bertanggungjawab terhadap kesilapan yang dilakukan.

Ada juga netizen yang tampil memberi nasihat agar Syed Abdullah berfikir dahulu dalam melakukan sebarang tindakan agar tidak mencemarkan nama keluarganya.

Jangan malukan adik kau la…


Tolong belajar dari kesilapan ni…

Belum sejuk isu santai celah kangkang, gambar Emma yang lain pula disebarkan

Industri seni tanah air sememangnya tidak pernah sunyi daripada pelbagai kisah sensasi. Bukan hanya cerita hasil seni yang dipaparkan, bahkan kisah kehidupan peribadi turut dijajakan.

Ada yang manis, tapi tak kurang juga yang pahit untuk ditelan.

Begitulah lumrah dan adat dan asam garam dunia seni yang sering menjadi perhatian peminat.

Baru-baru ini kecoh seketika portal-portal hiburan dengan penyebaran gambar seorang pelakon terkenal yang berkepit dan dikepit oleh abang kepada seorang menteri yang terkenal dengan aksi poster boy. Mesra gitu. Ada apa-apa ke?

Walaupun mengakui kesilapan beliau dan telahpun memohon maaf, tetapi tindakan itu ternyata tidak cukup untuk menghentikan rejimen pakcik dan makcik bawang untuk terus melaksanakan tugas mereka mengulas isu tersebut.

Lihat saja la komen-komen kat bawah ni. Bernanah telinga weh.

Beliau yang tampil dengan imej bertudung telah menghampakan ramai peminat apabila kembali memuat naik gambar tidak berlitup. Dipercayai gambar-gambar tersebut adalah untuk tontonan kenalan terdekat sahaja tetapi telah tersebar dengan kelajuan melebihi hadlaju kamera AES dan data internet korang.

Belum pun reda isu gambar bersantai di celahan drumsticks, rejimen bawang seMalaysia terbitkan pula koleksi musim panas yang lain.

Kesian Emma. Semoga beliau tabah dengan dugaan kali ni dan tidak mengulangi kesilapan sebegini.

Admin doakan jodoh Emma kali ni berkekalan tak seperti sebelum-sebelum ni. Kalau dah dipersetujui kedua-dua belah pihak tu langsungkan jela majlis cepat-cepat ye.

Malu apa bossku?

Sumber : kelapaparut.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*