Penyanyi ShilaAmzah Failkan Cer4i, Ded4h Apa YangSuami Dia Buat SampaiRasa TakSeIesa

Nama ShilaAmzah bukan lagi asing dalam persada seni tanah air. Bakat nyanyian pemilik nama Nurshahila Amir Amzah ini tidak hanya dikagumi di dalam negara bahkan turut meraih perhatian peminat muzik di negara China.

Shila yang mula berkecimpung dalam industri muzik sejak usia belasan tahun mengikut jejak langkah bapa tersayang yang merupakan salah seorang penghibur terkenal negara, Dato’ ND Lala atau nama sebenarnya Dato’ Amir Amzah Salleh.

Meniti usia 31 tahun pada 13 Ogos lepas, Shila yang kini sibuk dengan rutin hariannya sebagai isteri dan ibu tetap tidak melupakan kerjayanya sebagai penyanyi. Ada sahaja kelapangan, pasti Shila akan memenuhi undangan nyanyian.

Kehidupan Shila juga lebih bermakna sejak kehadiran cahaya mata sulung, Seth Uwais. 31 Ogos lepas bersempena Hari Kemerdekaan juga merupakan ulang tahun kelahiran yang ke 2 buat anak comel ini.

Sekarang bila dah ada Seth kena bertanggungjawab untuk bimbing diri sendiri ke arah yang lebih baik.

Apa-apa yang lepas, Sha dah takkan toleh ke belakang dan hidup dalam penyesalan. Apa yang penting adalah sekarang Sha sedar banyak perkara, yang lebih menjadi keutamaan untuk Sha didik diri dan anak inshaAllah.”

Sha sekarang kat Hulu Langat, rumah dah masuk air…Semoga semuanya selamat

Menerusi pended4han terbaru, Shila dengan berat h4ti menceritakan kini sudah pun dua bulan tinggalkan rumah yang didiami bersama anak lelakinya. Sejak itu, selebriti ini terpaksa tinggal menumpang sementara di kediaman orang tuanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shila Amzah (@shahilaamzah)

Tlada Angln, Tiada Rlbut

Tiada angin tiada ribut, perkongsian terbaru penyanyi ShilaAmzah mengejutkan ramai apabila memaklumkan sudah menfailkan c.erai.

Perkara itu dimaklumkan oleh Shila menerusi Instagram miliknya sebentar tadi. Menerusi entri itu, Shila berkata sudah dua buIan dia bersama anaknya tinggal di rumah kedua ibu bapanya.

Namun, satu demi satu du.gaan menlmpa apabila rumah ibu bapanya di Langat dinaiki air dan kini mereka sekeluarga menumpang di rumah makciknya selepas hllang tempat berteduh.

Kata Shila lagi, perc.eraiannya masih dalam proses apatah lagi pihak sebelah sana seolah mahu memanjangkan perkara tersebut.

Ujarnya lagi, dia tidak boleh bersabar lagi kerana Shila berkata dia kini cuba sebaik mungkin untuk menjaga h4ti dan nama semua pihak.

Menurut Shila, dia mempunyai rumah di Cyberjaya namun tidak selesa untuk pulang kerana suaminya masih berada di rumahnya.

“Sha dah flle c.erai ..but unfortunately still on going pr0cess sebab dia decide nak prolong benda ni..Cuma bila dah jadi macamni, sha dah tak boleh nak s4bar lagi sebab Sha pun trying my hardest to survive and jaga h4ti dan nama baik semua orang.

“Sekarang bila tengok rumah di Langat dah jadi macam ni.. rasa sedih sangat, sebelum ni tumpang berteduh kat rumah mak abah..tapi sekarang kita semua pula hilang tempat berteduh ,sekarang kita semua tumpang rumah Aunty sha.

Sha ada rumah kat Cyberjaya pun tak selesa nak balik sebab si dia masih berada di rumah sha,” tulisnya.

Kata Shila, dia bersama anak dan semua keluarganya tinggal di satu bilik buat sementara waktu sehingga bnjir di rumah ibu bapanya reda.

Takpe lambat laun kebenaran akan terbukti jua & kau dapat balik semua yang kau punya

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata rakan artis terkejut dengan peng4kuan Shila. Walau bagaimanapun, masing-masing dilihat mend0akan semoga urusan penyanyi tersebut dan juga keluarga dipermudahkan.

Sumber/Kredit: RK/NO/FB/lnstagram ShilaAmzah 

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*