Izreen Azminda Beranikan Diri Jumpa Bekas Isteri Suaminya. lni Yang Dia Cakap Kat Intan Sampai Tiga Kali

Izreen, 36, atau nama sebenarnya Izreen Azminda Aznam berkata, dia bersyukur apabila Melodi menjadi orang tengah untuk mempertemukan mereka selain menganggap doanya selama ini dimakbulkan Allah SWT.

“Alhamdulillah, syukur pada Allah. Apabila pihak Melodi bertanyakan perkara ini, saya okay dan tidak ada apa-apa halangan. Bukan sebab ia untuk program, tapi saya memang sudah lama menantikan peluang ini.

“Apabila dia pun sudi dan bersetuju datang, bagi saya ia satu rahmat. Saya cakap pada diri, doa saya dimakbulkan Allah. Kiranya ini adalah pertemuan pertama kami selepas empat tahun.

“Bagi saya, apa saya nak buat selama ini, Melodi sudah realisasikan untuk saya. Ibaratnya Melodi menjadi orang tengah,” katanya kepada Harian Metro.

“Saya minta maaf tiga kali pada dia (Intan).”

Demikian kata kata pelakon terkenal Izreen Azminda apabila dipertemukan dengan bek4s isteri suaminya, Muhammad Radzi Abdul Wahid atau Ude iaitu Intan Liana Saleh pada rakaman program Melodi Raya baru-baru ini.

Izreen yang kini ham1l anak ketiga berkata dia tidak melepaskan peluang itu dengan meminta m4af terhadap Intan.

“Sewaktu dia sampai, saya tegur dulu. Ketika naik pentas untuk memulakan rakaman, saya minta m4af padanya. Kali kedua ketika rakaman berlangsung dan ketiga sebelum pulang. Malah kami sempat bergambar bersama.

“Harapnya selepas ini baik-baik saja. Sebab saya sudah minta m4af. Walaupun ungkapan m4af itu ringkas, tapi ia ikhlas dari lubuk hati yang paling dalam. Selebihnya terserah pada dia, samada nak m4afkan atau tidak,” katanya.

Kisah membabitkan pertemuan Izreen dan Intan itu bakal ditayangkan pada program Melodi Raya di TV3, esok.

Berkongsi mengenai kehamilannya yang kini mencecah usia lima bulan, Izreen berkata pada awalnya dia mengalami al4han tervk.

“Alhamdulillah, sekarang ini semuanya okay. Cuma pada awal keham1lan saja yang mana al4han dirasai berbeza dengan dua anak sebelum ini.

“Kali ini sampai bau minyak masak pun tak boleh hidu. Jadi, saya tak masak. Masuk bulan keempat, semuanya kembali okay,” katanya.

Mengenai sambutan Hari Raya Aidilfitri kali ini, Izreen meraikan bersama suami dan anak mereka, Aaron Ibrahim serta ibunya.

Sementara anak sulungnya, Adrian Umar beraya bersama bekas suami juga pengarah, Muhammad Riza.

Berikut pula reaksi dari netlzen:

“Bila kau berpura2 kuat. Selagi takde rasa bahagia, mana boleh lupa..” – Intan Saleh

Bekas madu pelakon Izreen Azminda iaitu Intan Saleh seolah-olah ‘memendam’ sesuatu di hati menerusi perkongsian sebuah posting di laman Instagram miliknya, semalam.

Menerusi posting foto dirinya itu, wanita berusia 36 tahun tersebut menggambarkan niat adalah umpama surat dan tidak akan sampai sekiranya salah menulis alamat.

Niat itu seperti surat. Salah tulis alamat, akan sampai salah tempat. Setiap orang akan kembali kepada apa yang diniatkan. Jadi, betulkan niat.
 
“Selagi tak ada rasa bahagia. Selagi ada kesulitan. Mana mungkin akan melupakan.  Lihat pada situasinya, jika ikhlas hanya Allah, aku dan dia,” tulisnya berserta emoji hati berwarna hijau.

Posting foto berkenaan turut disertakan dengan dua tanda pagar iaitu #buatapayangAllahsuka dan #akubukansiapasiap.

Sebelum ini, media melaporkan ibu tunggal dua cahaya mata itu bertemu dengan pelakon tersebut selepas berlaku kontroversi antara mereka pada empat tahun lalu dalam rakaman program Melodi Raya baru-baru ini.

Selain itu, difahamkan Intan turut memuat naik posting selepas menjayakan rakaman berkenaan dengan kapsyen yang menggambarkan mengenai kekuatan.

“Bila kau berpura pura terlihat kuat. Sesekali terlihat lemah tak mengapa.. kau manusia bukannya robot sentiasa terlihat kuat,” luahnya.

Kedua-dua posting tersebut menerima pelbagai reaksi pengikutnya yang memberikan kata-kata semangat selain terdapat juga segelintir mengecam pelakon terbabit.

“Kesian adik aku ni kena game..” – Pelakon, Nazia Mustafar

Dah rampas kebahagiaan orang… pastu?

Poyo je dia tu nak minta maaf bagai

Izreen doakan Intan dapat jodoh? Kalau aku… malu

Untuk makluman, Intan merupakan bekas isteri kepada pemuzik bebas, Ude Wahid yang kini suami kepada Izreen.

Hasil perkongsian hidup Intan dan Ude, mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki iaitu Arish Muqri dan Ariq Muqri

Izreen pula kini sedang hamil anak keduanya bersama Ude selain memiliki seorang anak lelaki hasil perkahwinan sebelumnya.

Sumber/Kredit : lnstgram Intan Saleh

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*