“Tuhan Memahami, Kenapa Nak HaIang Cinta Sejenis ?” – Puteri BaIqis

Nama Puteri Balqis kembali disebut selepas menitip pesanan di laman instagramnya ditujukan khas buat h4ters yang pernah mence.muh dia dan ibunya suatu ketika dahulu.

Beberapa siri hantaran dalam sesi soal jawab di Instastories terkini menarik perhatian penulis.

Antaranya adalah pendapatnya terhadap MusIim yang meminati k4um sejenis.

“Tuhan itu dwibahasa, jadi Dia memahami pelbagai bentuk kasih sayang.

“Terlalu banyak kebe.ncian disebarkan, kenapa nak halang cinta terakhir ini?

“Percaya pada Sang Pencipta, kalian wujud untuk berkasih sayang,” jawabnya.

Kredit foto: IG

Masih ingat perkongsian hidupnya menerusi program Bersamamu TV3? Dia menegaskan bahawa dirinya tidak pernah meny.esal kerana dari situlah dia mengenali siapa kawan, siapa la.wan.

Puteri Balqis turut berkongsi keadaan kesihatannya terkini yang masih dalam proses untuk sembuh, namun sudah berhenti mengambil st.eroid dan u.bat-u.batan sebaliknya beralih kepada ra.watan berasaskan bahan semula jadi.

Kenapa nak larang cinta h0m0s3ksuaI? Lain macam betul Aqish sekarang!

Sumber/Kredit: cari, ig, fb

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*