Sebelum lsu ᴅɪʙᴀɴᴛᴀɪ, Remaja Dedah lbu Pernah Buat Repot Dakwa Anak Songlap RM10K

Terdahulu, tular di serata media sosial kisah seorang remaja berusia 16 tahun yang terpaksa membuat laporan polis setelah ᴅɪᴋᴀꜱᴀʀɪ oleh ibu kandung dan juga bapa tirinya. Kejadian terbabit dikatakan berpunca daripada rasa tidak puas hat1 berikutan status WhatsApp yang dikongsi.

Saya nak bagitahu semua, mama  dah buat report dulu…Bagitahu saya dah lar1kan du1t RM10 r1bu

Terbaru menerusi Facebook Live, anak perempuannya iaitu Puteri Ayu mendedahhkan si ibu pernah membuat laporan pol1s terhadapnya selepas kehilangan wqng tunai berjumlah RM10 r1bu. Namun, remaja tersebut menaf1kan tudohan itu malahan menjelaskan bahawa kad bank yang diberi pnjam oleh bapa tirinya hanya digunakan untuk tujuan pern1agaan.

Orang tengok dalam live baik dengan anak-anak, tapi itu watak sahaja…Dengan saya rasa macam terh1na

Malah jelasnya lagi, apa yang selalu disiarkan melalui media sos1al wanita berkenaan adalah seperti lakonan semata-mata. Bukan itu sahaja, Puteri mengaku sebelum ini banyak kali merasa terkongkong dan terh1na apalagi dengan layanan si ibu yang selalu melebihkan orang lain.

Doa seorang anak nak tengok mama kembali ke pangkal jalan…Tak berniat nak a1bkan

Menerusi coretan yang lain, remaja berkenaan menegaskan sama sekali tidak berniat untuk membuka a1b keluarga. Namun sebagai seorang anak, Puteri sangat berharap dapat melihat ibu kesayangannya berubah ke arah kebaikan dan tidak menyimpan sebarang kesumat.

Sumber: Fb Puteri Ayu & T1kT0k Nor Azny Aisy

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*