Jawapan Arwh Siti Sarah Seolah Beri ‘Petunjuk’ – ‘Apa You Nak Buat 5 Tahun Dari Sekarang?’

Vira1 di media sosial mengenai sebuah rakaman video yang pernah dilakukan oleh arwh Siti Sarah bersama suaminya, Shuib ketika hadir di HotFm awal tahun ini. Dalam segmen #ApaYouBuatKalau : Shuib x Siti Sarah itu arwh dipercayai telah memberi petunjuk bahawa dia akan perg1 buat selama-lamanya.

Sepatutnya i dah berada di tempat itu

Menerusi rakaman video berdurasi 13:03 saat itu, pasangan suami isteri tersebut perlu menjawab beberapa soalan yang telah disediakan oleh pihak HotFm. Kesemua soalan tersebut akan bermula dengan ‘Apa you nak buat..’. Jika dilihat video berkenaan, arwh Siti Sarah kelihatan gembira menjawab hampir kesemua soalan yang diajukan oleh suaminya itu. Namun begitu, ketika Shuib bertanya mengenai perancangan arwh dalam tempoh lima tahun dari sekarang, wajah arwh Siti Sarah kelihatan berubah dan serius.

I nak plan untuk Uwais. So, 5 tahun dari sekarang sepatutnya i dah berada di tempat itu. Itu apa yang i dah plan. I tak boleh bagitahu apa dia. Sebagai isteri, ada anak lagi satu ke? I nak tapi i t4kut. Yang kena nanti aku, yang sak!t tu siapa. Walau u ada sebelah i.

Menurut arwh, dia sudah merancang sesuatu untuk anak sulungnya. Pada masa yang sama, arwh sepatutnya sudah berada di suatu tempat. Namun begitu, arwh tidak boleh memberitahu mengenai perancangannya secara lebih teliti. Sebagai isteri, arwh juga mahukan seorang lagi anak. Arwh juga meluahkan rasa takvt untuk bersal1n kerana kesak!tan tersebut akan dirasai sendiri oleh seorang isteri yang hendak bersal1n meskipun, suami berada di sisi.

Beruntung dapat Shuib

Arwh Siti Sarah turut memberitahu dia merupakan wanita yang paling beruntung apabila mempunyai suami seperti Shuib. Di akhir video, Shuib meminta isterinya untuk menyanyikan lagu ‘Terakhir Buat Teman’ sebab lagu itu sangat best dan sesuatu.

SUMBER/KREDIT: kl menjerit

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*