Azhan Rani Tegur Lelaki Ini Kerana Komen Tak Beradap Tentang Pemergian Adibah Noor. Tapi Ini Respon Balas Lelaki Itu, Terkejut

Pelakon terkenal, Azhan Rani tampil bersuara gara-gara komen tidak beradab oleh seorang pengguna Facebook berhubung pemergian pelakon dan pengacara terkenal, Adibah Noor.

Menurut Azhan Rani di akaun Instagram miliknya, dia melayangkan pertanyaan akan perbuatan seumpama itu untuk mencari perhatian pada siapa?

ā€œBuat bio Facebook acah-acah Islamik memang pasti syurga? Bukankah hari ini masing-masing kita sedang membina pengakhiran kita.

ā€œIkut suka kaulah lebai berangan! Bongok kau ini nak kau dedahkan pada siapa sebenarnya? Semoga ada jalan kembali,ā€ katanya.

Terdahulu di ruangan Facebook artikel tersebut, pengguna yang dikenali Badri Abdullah mengherdik arwah, konon ketika hayatnya dia mengabaikan kewajipan agama.

Menerusi pengamatan Utusan Malaysia di ruangan perkongsian Azhan Rani, majoriti senada dengan pelakon itu kerana perbuatan oleh pengguna berkenaan tidak menjaga sensitiviti.

Lelaki Itu Respond Selepas Netizen Banyak Kecam

Setelah teruk dikecam netizen, individu tersebut seolah olah tidak menarik balik kenyataan yang telah dibuat.

Dia juga memuat naik beberapa posting berkenaan netizen yang mengecam dia.

Satu posting terbaru daripada individu tersebut menaikkan kecaman netizen kepada diri dia.

ā€œMaklumanā€¦ Tuan FB ni dah meninggal dunia lepas subuh tadiā€¦ Doakan arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg berimanā€¦ā€

Sumber/Kredit:Utusan Online / FB Badri Abdullah

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*