Tiga Tahun TakJumpa Anak, Bekas Suami TakBenarkan lbu Pegang, Peluk Anak LepasBercerai

Tiada pasangan di dunia ini yang inginkan hubungan rumah tangga berakhir di tengah jalan. Lebih-lebih lagi apabila penceraian membuatkan anak-anak terpksa berpisah dengan ibu bapa.

Seperti perkongsian viral di Facebook ini, seorang wanita mendkwa sudah tiga tahun tdak berpeluang berjumpa anak sendiri. Malah, dia juga mengatakan dil4rang berhubung melalui panggilan telefon atau Whatsapp.

Setelah hampir 3 tahun tak dapat jumpa anak-anak. Jangankan jumpa nak call atau Whatsapp pun tak boleh. Hari ini dapat mahkamah minta keterangan anak-anak, dapat la tengok anak-anak, nak pegang peluk sekejap pun tk boleh.

Allahhu. megahnya kau, berlagaknya kau dengan kuasa duit kau, hari ni kau beli undang-undang. Hari ni kau masih menang, kau masih berjaya dengan menindas orang. InsyaAllah. Allah maha adil, Allah tahu segala yang berlaku.

Menerusi video berdurasi 58 saat itu, wanita ini dilihat mendekati si anak untuk memeluknya. Namun, bekas suaminya dilihat menarik tangan anak untuk beredar. Berlaku sedikit pergelutan apabila wanita ini enggan melepaskan anak.

Ibu nak peluk sekejap

Setelah hampir 3 thn x dpt jumpa anak2, jgnkan jumpa nk call atau whatsapp pun x boleh….hari ni dpt m.ahkamah minta keterangan anak2.

Dpt la tgk anak2, nk pegang peluk sekejap pun x boleh. Allahhu. megahnye kau, belagaknye kau dgn kuasa duit kau, hari ni kau beli u.ndang2 hari ni kau masih menang, kau masih berjaya dgn men.indas org…. insyaallah..Allah maha adil, Allah tahu segala yg berlaku.

Kau boleh tipu mahkamah, kau boleh menang di mahkamah dunia ni. One day Allah akan rentap segalanya. Ingat setiap kejahatan pasti ada balasan. Manusia yang paling zalim adalah manusia yang pisahkan ibu dengan anaknya.

Jgn terlalu selesa mengani4ya orang. Satu je nak cakap walau apa pun yang aku terpksa hadapi, aku sanggup hadap. Namun aku tk pernah menyes4l bercerai dengan kau.

Setakat ini, perkongsian telah mendapat lebih 4,000 shares dan 2,000 komen. Rata-rata meluahkan rasa simpati dengan nasib yang menimpanya. Mereka kesal apabila anak-anak terpksa menjadi mngsa akibat pencer4ian ibu bapa.

Rakaman Video:

Reaksi Orang Ramai

Tapi kalau anak lelaki,lebih pada ibu jika ikut u.ndang2…takpalah kak,abg moga anak kamu jd anak yg baik,soleh…nanti dia sendiri boleh menilai apa yg baik atau tidak.

Ngis tgok video ni.. X kisah la s.alah emak tu ap.. Tp at least bg la dia peluk anaknya.. Dia yg mgndungkn dia yg melahirkan.. Hmmm.

X tahu nak kata apa..yg kesian Budak tu la.. Ya Allah kesian nya kat anaknya tu. Budak tu pun Ada perasaan..t.akut budak tu pendam perasaan..moga ibu bapanya fikir yg terbaik untuk anaknya..n cri jalan penyelesaian yg terbaik. Moga dpermudahkn semuanya. Insha allah.

Xksh la sapa s.alah sape btul..tp kalau dh berpisah tolong jgn e.go..ank tu ttp drah dging bersma..korang dh brpisah jgn bg ank jd mngsa..jgn ptuskn hbungan ank dgn ibu bpa kndung dia.

SUMBER/KREDIT : FB/RDK/rotikaya.rimbabara.com

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*