(VIDEO) Bella Difitnah Degil & Kaki Kacau, Bekas Pengasuh Dedah Sikap Sebenar

Kisah penemuan seorang kanak-kanak perempuan ᴅᴏᴡɴ’ꜱ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇ yang dijumpai dalam keadaan meIecur di beberapa bahagian anggota badan nyata menimbulkan ketidakpuasan hati ramai. Semalam, tular pula dialog pengasas rumah kebajikan yang telah disita itu mendkwa Adik Bella seorang yang ᴅᴇɢɪʟ dan suka ganggu orang lain.

Bohong semua tu…sukarelawan yang sempat jaga 4 bulan kata adik Bella sangat rajin

Menerusi Facebook saudara Mohd Fadli Salleh, bekas pengasuh di sana tampil menyangkal dkwaan tersebut. Hal ini kerana sepanjang 4 bulan pertama Bella di sana, para sukarelawan menyifatkannya sebagai seorang yang sangat rajin mengemas malah sejenis yang suka minum air. Gara-gara itu, dia sangat terkilan apabila mendapat tahu yang kanak-kanak malang tersebut dipaksa makan cili tanpa diberi air.

Adik Bella sangat manja & penyayang…suka makeup & patuh waktu solat

Menurutnya lagi, sifat penyayang adik Bella juga terserlah kerana pernah membelai seorang bayi ᴅᴏᴡɴ’ꜱ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇdengan sangat elok. Tak cukup dengan itu, dia juga suka berdandan serta antara yang paling awal pakai telekung setiap kali dengar laungan azan. Maka tidak hairanlah dkwaan itu dinafikan oleh mereka yang pernah luangkan masa bersamanya.

Jahat sungguh mereka yang cuba sorok realiti sebenar dengan memutar belitkan fakta ni

Memandangkan kesannya sungguh tragis, justeru Mohd Fadli Salleh berharap pihak berkuasa cepat memberkas dalang di sebalik kejadian ini. Meskipun ada yang cuba memutar belit fakta atau campur tangan terhadap siasatan, dia percaya keadilan akan tetap memihak adik Bella.

Sumber/Kredit : FB Megat D Shahriman Zaharudin, Mohd Fadli Salleh & Sinar Harian

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*