Bomba Tarik Balik Repot Lepas Pelaku Minta Maaf, Dan Ini Pesanan Padu Abam Bomba

Baru-baru ini tular rakaman seorang individu menghem.pas barang sambil memarahi anggota bomba sedang bertugas memadamkan keb4karan. Tidak lama selepas itu, seorang lagi lelaki iaitu sspek utama tiba-tiba menerjah ahli pasukan tersebut dari arah belakang sehingga terjatuh.

Dakwa gagal kawal emosi tengok rumah pusaka musnah…Bomba lapor polis tapi tarik balik

Menerusi portal Berita Harian, difahamkan lelaki yang terbabit mendakwa gagal kawal emosi selepas menyaksikan rumah pusaka mereka musnah terb4kar. Akibat dika.sari secara memb4bi buta, anggota bomba yang terlibat telah membuat aduan pada polis sebelum menarik report 3 jam kemudian sejurus permohonan maaf dilakukan.

Tetap ditahan reman atas tudohan ceder4kan penjawat awam…Rakan setugas kongsi pesanan

Walau bagaimanapun, lelaki berkenaan tetap ditahan reman selama 4 hari atas tudohan menghalang tugas serta mencderakan penjawat awam. Dalam satu rakaman lain yang dikongsi di Facebook, rakan setugas anggota bomba tersebut sempat memberi pesanan susulan kejadian berkenaan.

Selain alatan, kami guna 100 peratus guna kudrat sendiri…Ada emergency call terus balai terdekat

Jelasnya jika berlaku kecemasan seperti itu, adalah penting untuk menyimpan nombor balai bomba terdekat supaya lebih cepat sampai. Dalam pada itu, anggota tersebut mewakili pasukannya sempat memohon maaf jika ada kesilapan dan mengakui sudah melakukan yang terbaik sewaktu memadamkan keb4karan.

Sumber/Kredit: FB Friends of Bomba Malaysia & Berita Harian 

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*