Gadis Dikatakan Sengaja Dedah Pakwe Simpan Ramai ‘Awek’ Sebenarnya Nak Kejar Viral. Memang PI0t Tw1st

Selepas dah 7 tahun bersama, namun hati siapa tak kecewa bila pakwe sendiri ‘kantoi’ dan masih simpan kenangan bersama ramai wanita lain? bukan seorang tapi boleh dikatakan melebih 10 gad1s. Itulah kekecewaan dihadapi seorang gad1s terhadap perangai ‘bu4ya’ pemuda terbabit sebelum pendedahan di Instagram tular sejak semalam.

Ternampak 1 apps pelik…tak sangka orang yang pernah percaya selama ni tipu belakang aku

Wawa Zulkifli mendkwa perkara itu terbongkar apabila membuka satu aplikasi yang mencurigakan dalam handphone teman baiknya itu. Terkejut melihat koleksi gambar serta video mesra dengan 12 wanita berbeza, gadis tersebut akui sudah tak percaya padanya dan tempoh perkenalan mereka dianggap sia-sia.

Netlzen dedahh pI0t twist…gad1s tu pun keluar dengan lelaki lain & video ni dah lama

Walau bagaimanapun, ada netizen terjumpa kebenaran di sebalik posting yang hangat tular tersebut. Ada yang mendkwa awalnya kedua-dua pihak itu salah, mereka memang selalu keluar dengan ramai orang selain pasangan sendiri. Paling mencuri perhatian, pendedahhan itu rupa-rupanya sudah dibuat sejak bulan September 2020 lagi.

Sorry tak boleh delete…dah banyak views tu tengok”

Seorang pengguna Instagram ‘kantoikan’ bahawa ini merupakan kali kedua isu tersebut dimuat naik isu oleh gadis terbabit. Malah menerusi tangkap layar perbualan bersamanya, Wawa siap memberitahu yang tak sampai hati untuk padam posting itu kerana sudah dapat banyak views setakat ini. Menerusi tinjauan setakat ini, video tersebut sudah dipadam manakala akaun Instagram miliknya telah ditetapkan menjadi ‘private‘.

Sumber: Twtter Schaaxxx & IG by.nwahidah via kis4hduni4

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*