“Buka Lah Uniform Tu Pund*k” – Caprice Ber4ng, Ded4h Sering Dig4nggu Anggota P0lis!

Tangkap layar yang dikongsikan oleh penyanyi rap terkenal , Caprice telah mengundang tanda tanya warganet, di mana salah seorang anggota polis dikatakan sering mengg4nggunya dengan menghantar mesej di Instagram penyanyi tersebut.

Caprice Dig4nggu Anggota P0Iis

Berdasarkan tangkap layar yang dimuatnaik Caprice di Instagram Story baru-baru ini, seorang anggota p0Iis yang dikenali sebagai Nazmi Zafre sering menghantar mesej berunsur negatlf di Instagramnya.

“Pond4n”

“Padan muka kau” komen Nazmi

Foto – Instagram capriceofficial

Berikutan itu, penyanyi rap ini bertindak memuatnaik tangkap layar mesej yang dihantar anggota polis tersebut sambil (tag) akaun Instagram Polis Diraja Malaysia (PDRM)

pdrmsia_official pegawai anda tak habis-habis dm kita nazmizafre

pdrmsia_official polis ajak lumba..Dahsyat. Mai sini Caprice ajak minum kopi” komen Caprice

Luah Rasa Tak Selamat

Dalam masa yang sama, Caprice merasakan individu tersebut tidak layak memakai baju seragam polis kerana slkapnya seolah-olah tidak mencerminkan identitinya sebagai seorang anggota polis yang sepatutnya menjaga keamanan.

“Buka uniform tu pund*k nazmizafre” komen Caprice

Oleh kerana kerap kali menerima mesej bersikap bi4dap dan agreslf di Instagramnya, Caprice berasakan d1rinya tidak selamat dengan kejadian yang dialaminya ketika ini.

Foto – Instagram capriceofficial

“Mereka sepatutnya buat kita rasa selamat. Dan bila seorang pegawai selalu semakkan peti mesej saya dengan mesej bi4dap dan agreslf, bagaimana saya boleh rasa selamat lagi selepas ini? Sesetengah orang mungkin dapati ianya kelakar, tapi sebenarnya ia tidak.” komen Caprice lagi

Siapa boleh terima kalau sering dig4nggu sebegini rupa betul tak? h4rap isu ini tak berlanjutan dan selesai dengan baik.

SUMBER/KREDIT : murai.my

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*