“Dalam TV bukan main suara sedlh…” – Lana Nodin Slndir DG Noor Hisham?

Aktres Lana Nordin telah memuat naik video berserta tulisan yang mempertikai prosedur operasi standard (SOP) petugas di hospital setelah tular video yang menyaksikan salah seorang petugasnya tidak menyarung PPE lengkap ketika bertugas di kontena mayat pesakit Covid-19.

‘Apa KKM buat, staf sendiri tak ikut SOP’

Hal itu adalah kerana semua sedia maklum akan penularan virus tersebut yang berbahaya dan jelas sekali memberi risiko kepada yang lain sehinggakan ahli keluarga juga tidak dibenarkan datang ziarah meskipun mangsa sudah meninggal dunia.

Pun begitu, tak dinafikan ada yang menyokong pandangan tersebut namun tak kurang juga menyelar kenyataan Lana Nordin apabila pelakon berkenaan beranggapan bahawa penat lelah petugas barisan hadapan di hospital selama ini hanyalah sandiwara.

‘Dalam TV bukan main buat suara sedih’

Tidak hanya dengan itu, Lana turut mendedahkan sekeping gambar DG Noorhisham yang tidak memakai pelitup muka ketika sedang bertugas di dalam pejabat beserta tulisan yang menyindir tindakannya.

SUMBER/KREDIT: IG (Lana Nordin)

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*