Dkwa Lambat Sampai Untuk Padam Rumah ᴛᴇʀʙᴀᴋᴀʀ, Lelaki Naik ‘Hantu’ Tiba2 Tibai Abam Bomba

Video disediakan di akhir artikel

Pekerjaan sebagai seorang anggota bomba nyatanya tidak mudah. Selain bersedia untuk mengharungi rislko a.jal yang menanti, mahu atau tak mereka terpaksa berdepan dengan pelbagai karenah masyarakat sekitar sewaktu misi menyelamat dilakukan persis video yang tular sejak semalam.

Datang nak padamkan keba.karan tapi bertukar jadi insiden lain…Bomba terima laporan jam 3.18 petang

Cukup menguji kesabaran, kerja-kerja memadamkan ᴋᴇʙᴀᴋᴀʀᴀɴ oleh pasukan Bomba dan Penyelamat Lawas, Sarawak dignggu oleh seorang lelaki yang membuat kekacauan. Siapa sangka dalam saat get1r, individu terbabit datang melampiaskan rasa tidak puas hat1 mereka.

Bomba baru sampai dah kena belasah…Ada yang marah-marah kononnya datang lambat

Sebaik tiba di lokasi tersebut yang terletak enam kilometer dari balai, seorang lelaki tidak semena-mena ‘naik h4ntu’ dengan membaling barang sebelum membelasah salah seorang anggota. Manakala rakannya pula bertindak memarahi pasukan berkenaan yang didakwa lambat sampai untuk memadamkan ᴋᴇʙᴀᴋᴀʀᴀɴ. Bomba yang sedang memegang hos juga terpaksa menyemburkan air bagi mengelak ᴅɪᴋᴀꜱᴀʀɪ.

Anggota bomba yang cedera dah report polis…Waktu sampai rumah dah hampir musnah terba.kar

Susulan kejadian itu, anggota bomba terbabit yang mengalami kecederaan ringan telah pun membuat laporan polis untuk tindakan selanjutnya. Difahamkan ketika anggota sampai di lokasi berkenaan, sebahagian rumah yang tidak berstruktur kekal itu sudah pun musnah setelah dijilat api marak.

Sumber: Fb Sarawak Edition & Astro Awani

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*